//
کدخبر: ۳۶۵۲۸ //

وضعیت پرونده پرسپولیس در فیفا

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ما پیگیر پرونده های حقوقی خود در فیفا هستیم و تاکنون چند پرونده را در فیفا مختومه کردیم و با تعدادی از شاکیان هم به توافق رسیدیم که مطالباتشان را به صورت اقساطی پرداخت کنیم.

وضعیت پرونده پرسپولیس در فیفا
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخپوشان پایتخت پرونده های زیادی در فیفا دارند که در صورت برطرف نکردن این پرونده ها با مشکل مواجه می شوند.

 

پرسپولیسی ها با تلاش های صورت گرفته توانستند 12 پرونده را در فیفا ببندند و 6پرونده دیگر در فیفا دارند که طاهری مدیرعامل تیم در تلاش است آنها را هم در فیفا مختومه کند.

 

پرونده های حقوقی مارکو سپانوویچ، روبرت سوسا، ممدوتال، مارکو پروویچ، سکوبرت، ولاتکو، روبرتو دسوزا، تیاگو فراگا، هروه اوساله، ژوزه تادئو، فرناندو گابریل و اشپیتیم آرفی در فیفا بسته شدند و سرخپوشان پایتخت 6 پرونده دیگر در فیفا دارند که به زودی آنها را حل و فصل می کنند.

 

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت: ما پیگیر پرونده های حقوقی خود در فیفا هستیم و تاکنون چند پرونده را در فیفا مختومه کردیم و با تعدادی از شاکیان هم به توافق رسیدیم که مطالباتشان را به صورت اقساطی پرداخت کنیم. براین اساس با حمایت طاهری مدیر عامل تیم توانستیم  تعداد پرونده های خود را در فیفا کاهش بدهیم و اکنون 6 پرونده در فیفا داریم که به زودی آنها را تسویه حساب می کنیم.

 

وی درباره وضعیت محکومیت های پرسپولیس در فیفا گفت: فیفا بعد از صدور رای گولچ و ماریچ به ما مهلت داده تا نسبت به این رای اعتراض کنیم. براین اسا س ما خواستار دریافت جزئیات پرونده های این دو بازیکن خارجی از فیفا شدیم تا با ارائه مدارک نسبت به رای صادر شده اعتراض کنیم.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برخی از پرونده های حقوقی باشگاه مربوط به مدیران سابق است که این پرونده ها با سو مدیرتی حل نشده است اما طاهری سرپرست باشگاه با پیگیری های صورت گرفته توانست اکثر پرونده های حقوقی در فیفا ببندد و مابقی پرونده ها هم به زودی بر برطرف می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان