//
کدخبر: ۴۰۰۹۰ //

واکنش منصوریان به بازی دربی با پرسپولیس

منصوریان گفت: شهرآورد زمانی برگزار می‌شود که 2 تیم 10 هفته با هم بازی کرده‌اند و شکل گرفته‌اند. این مسئله می‌تواند به جذابیت‌های شهرآورد اضافه کند. ان‌شا‌ءا... یک شهرآورد جذاب خواهیم داشتیم.

واکنش منصوریان به بازی دربی با پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا منصوریان مثل همیشه پرنشاط. بازیکنان استقلال می‌گویند در ارمنستان حتی سرحال‌تر از آنهاست.

او خودش در تمرینات هست. هم کار با توپ هم سالن وزنه. تازه در زمان غیر از تمرینات هم می‌نشیند و فیلم می‌بیند. بازیکنان می‌گویند کمتر می‌توانند او را در هتل ببینند. از همین حالا آنالیز حریفان را شروع کرده است. یک‌شنبه قرعه‌کشی لیگ انجام شد و همین اتفاق بهانه‌ای بود برای گفت‌وگو با سرمربی استقلال در ارمنستان. منصوریان هم توضیحاتی درباره قرعه‌کشی داد و البته گفت زمان برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت خیلی خوب است.

 

* آقای منصوریان خبرهای خوبی از اردوی استقلال به گوش می‌رسد. ظاهراً همه چیز خوب پیش می‌رود؟

بله، خدا را صد هزار مرتبه شکر خوب تمرین می‌کنیم و وضعیت تیم هم خیلی خوب است. روی زمینی تمرین می‌کنیم که بسیار ایده‌آل است و کاش یکی از زمین‌های تمرینی اینجا را در تهران داشتیم. زمین خوب به پیشرفت تیم‌ها کمک می‌کند.

 

* قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر هم برگزار شد و نمی‌دانیم از قرعه راضی هستید یا نه. البته با شناختی که از شما داریم احتمالاً برای‌تان فرقی نمی‌کرد قرعه چه شکلی باشد.

دقیقاً همین‌طور است که شما می‌گویید. واقعاً برای ما فرقی نمی‌کرد قرعه‌مان چه شکلی باشد. این را همیشه می‌گویم و حالا هم تأکید دارم، زمان بازی و نام حریفان برای ما فرقی ندارد. اصلاً چیز مهمی نیست. فرق نمی‌کند هفته اول با چه تیمی باشیم و هفته آخر با چه تیمی لیگ را تمام کنیم. تمرکزمان اینجا روی تمرینات بوده و هست و ان‌شا‌ءا... بتوانیم توقع هواداران بامعرفت استقلال را برآورده کنیم.

 

* مهم نبود مثلاً هفته‌های اول با تیم‌هایی بازی داشته باشید که قدرت‌شان کمتر از تیم‌های بزرگ است؟

نه، ما در لیگ باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. فرقی نمی‌کند شما کجا شروع کنید و کجا تمام کنید. بالاخره با هر تیمی باید رفت و برگشت بازی کنیم. ما هم تمرکزمان روی این مسئله نبود. هدف ما از قبل معلوم شده است و امیدواریم بتوانیم لیگ را با قدرت شروع کنیم.

 

* شهرآورد هم هفته دهم برگزار می‌شود. فکر می‌کنید زمانش مناسب است؟

به نظر من خوب است. شهرآورد زمانی برگزار می‌شود که 2 تیم 10 هفته با هم بازی کرده‌اند و شکل گرفته‌اند. این مسئله می‌تواند به جذابیت‌های شهرآورد اضافه کند. ان‌شا‌ءا... یک شهرآورد جذاب خواهیم داشتیم. به نظر من امسال می‌توانیم شهرآوردهای قشنگی را ببینیم.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان