//
کدخبر: ۴۱۸۲۹ //
یک اتفاق غیرمترقبه در فوتبال اسپانیا

دستگیری رئیس فدراسیون فوتبال و پسرش

در اتفاقی عجیب رئیس فدارسیون فوتبال اسپانیا و پسر به اتهام دست داشتن در فسادهای فوتبالی دستگیر شدند.

دستگیری رئیس فدراسیون فوتبال و پسرش
به گزارش فرتاک نیوز،

نیروهای پلیس ملی اسپانیا صبح روز سه‌شنبه، آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و پسرش گورکا ویار را همراه با چند نفر دیگر دستگیر کردند. طبق اعلام خبرگزاری افه که به نقل از منابع دادگاه ملی اسپانیا این خبر را منتشر کرده، این دستگیری‌ها به دستور دادگاه ملی اسپانیا و در پروسه مبارزه با فساد صورت گرفته است.

نام خوان پادرون، نایب‌رئیس اقتصادی فدراسیون فوتبال اسپانیا هم در لیست دستگیرشدگان دیده می‌شود.

روزنامه مارکا در گزارشی نوشت: آنخل ماریا ویار ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه در خانه‌‌اش توسط مأموران UCO (نیروهای واحد مرکزی عملیاتی) دستگیر شد. دادگاه مرکزی شماره یک اسپانیا که قاضی سانتیاگو پدراس آن را مدیریت می‌کند، در حال پیگیری یک پروژه مبارزه با فساد است که بنا بر آن بازپرسی از برخی از مقامات مرتبط با فدراسیون فوتبال اسپانیا را آغاز کرده است. هدف از این پروژه، بررسی جرم فساد در بین افرادی مشخص است و در آن به بررسی مدارک غیرقانونی، اختلاس و پنهان کردن دارایی‌ها پرداخته می‌شود که این اتفاقات ممکن است در رابطه با بازی‌های بین‌المللی تیم ملی اسپانیا صورت گرفته باشد. طی بررسی‌های به عمل آمده ممکن است برخی افراد از طریق شرکت‌های مختلف به سودهای هنگفتی رسیده باشند و برگزاری این بازی‌ها آسیب‌هایی را به فدراسیون فوتبال اسپانیا وارد کرده باشد.

یکی از اتهامات وارده به آقای ویار استفاده از پول فدراسیون فوتبال اسپانیا مطابق میل شخصی‌‌اش برای کسب حمایت در راستای انتخاب مجددش به سمت ریاست فدراسیون فوتبال این کشور است. ویار در ماه می ‌برای هشتمین بار به سمت رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد و برای 4 سال در این سمت ابقا گردید.

 

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان