//
کدخبر: ۴۵۳۲۹ //

نفوذ ژن برتر به فوتبال ایران

احسان پهلوان شماره 10 ذوب‌آهن در فصل جدید هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش است که امیر قلعه‌نویی حساب ویژه‌ای روی او بازکرده است.

نفوذ ژن برتر به فوتبال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 با پهلوان در خصوص وضعیت ذوب‌آهن، شانس قهرمانی در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ داد.

 

بازی با گسترش‌فولاد

پهلوان حرف‌هایش را از برد تیمش مقابل گسترش فولاد آغاز می‌کند: خدا را شکر که 3 امیتاز در خانه گرفتیم.ما با حریف سرسختی بازی داشتیم چون گسترش یک تیم فیزیکی بود که برای دفاع کردن و استفاده از ضدحملات بازی می‌کرد. ما بازی خوبی انجام دادیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

 

ذوب‌آهن 97-96

از پهلوان در مورد تیمی که ذوب‌آهن برای فصل جاری تشکیل داده سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد: ما امسال بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم شرایط بدنی بازیکنان خیلی زود به9 مرز ایده‌آل برسد.به هر حال در شروع لیگ بدن‌ها به دلیل فشار تمرینات بدنسازی تحلیل می‌رود. البته شرایط بدنی من در این بازی نسبت به هفته اول خیلی بهتر بود.

 

شانس قهرمانی ذوب‌آهن

پهلوان در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند مدعی قهرمانی باشد می‌گوید: الان در ابتدای مسابقات هستیمن و خیلی زود است که بخواهیم در این خصوص حرف بزنیم. صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و مهم این است که بتوانیم از اولین هفته خوب نتیجه بگیریم و این موضوع در سرنوشت تیم ما در هفته‌های پایانی تاثیرگذار است. امیدوارم در نیم فصل اول بتوانیم خوب امتیاز جمع کنیم.

 

ماندن در ذوب‌آهن

پهلوان در مورد اینکه در نهایت در ذوب‌آهن ماندنی شد می‌گوید: در دو، سه ماه اخیر سختی‌های زیادی کشیدم ولی خدا را شکر که در نهایت در ذوب‌آهن ماندم و خوشحالم که دوباره با این تیم هستم. امیدوارم که امسال عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم توقعات کادرفنی را برآورده کنم. امسال به جام‌جهانی منتهی می‌شود و دوست دارم در ذوب‌آهن عملکردی داشته باشم که در نهایت به تیم‌ملی دعوت شده و مسافر جام‌جهانی شوم.بازی در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است.

 

درخشش رجب‌زاده

پهلوان ارتباطی صمیمی با مهدی رجب‌زاده کاپیتان تیمش دارد.از او می‌پرسیم که راز درخشش رجب‌زاده چیست و او می‌گوید: آقا مهدی با گلی که زد باز هم نشان داد که فوتبال به سن و سال نیست. او هنوز هم جزو بهترین‌ها است.ژن حاج مهدی متفاوت است و او همه چیز را در مورد مسائل حرفه‌ای رعایت می‌کند. رجب‌زاده در این سن و سال هم جزو بهترین‌های فوتبال ایران است.

 

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان