تاریخ انتشار: 1395/06/04 10:38
کد خبر: 265639

لیگ اسکی چمن با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید

رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن ایران با مشخص شدن تیم‌ها و نفرات برتر پایان یافت
لیگ اسکی چمن با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید

به گزارش فرتاک ورزشی،رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن ایران با برگزاری 9 هفته مسابقه دنبال شد و در پایان تیم‌ رایکا توسعه کیش به مقام قهرمانی رسید، تیم‌ آسان موتور جایگاه دوم را به‌دست آورد و تیم هیئت اسکی سپاه سوم شد.

در این رقابت‌ها در بخش انفرادی مردان و در مجموع مسابقات برگزار شده مرتضی جعفری از تیم رایکا توسعه کیش به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، رحمت‌الله مقدید دیگر اسکی‌باز تیم رایکا توسعه کیش دوم شد و حسین کلهر جایگاه‌ سوم را به‌دست آورد.

در رده بانوان و در مجموع مسابقات برگزار شده نیز ثمین داوری از تیم هیئت اسکی سپاه قهرمان شد، مهسا یارخواه از تیم آسان موتور عنوان دوم را به خود اختصاص داد و زهرا مقدید از تیم رایکا توسعه کیش در جایگاه سوم ایستاد.

در مراسم پایانی رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن علاوه بر اهدای کاپ قهرمانی به مرتضی جعفری و ثمین داوری به عنوان اسکی‌بازان قهرمان در رده‌های مردان و زنان، جوایز نقدی نیز به نفرات اول تا سوم آنها داده شد.

همچنین فدراسیون اسکی در مراسم پایانی لیگ به تمامی اسکی‌بازان حاضر در این رقابت‌ها به رسم یادبود هدایای نقدی را اهدا کرد.

نمایندگان تیم‌های اول تا سوم این دوره‌ از رقابت‌ها لیگ اسکی روی چمن ایران نیز کاپ رده‌بندی تیمی خود را رقابت‌ها دریافت کردند.

در هفته پایانی رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن ایران و در رشته سوپر کمبینه رحمت‌الله مقدید، محمد کیادربندسری و نیما بها به تربیت در جایگاه‌های اول تا سوم مردان ایستادند و ثمین داوری، مهسا یارخواه و زهرا مقدید جایگاه‌ها اول تا سوم بانوان را به‌دست آوردند.

همچنین در رشته سوپرجی مرتضی جعفری، حسین کلهر و رحمت‌الله مقدید به ترتیب در رده مردان اول تا سوم شدند و ثمین داوری، حنانه کریم‌خانی و مهسا یارخواه به ترتیب عناوین اول تا سوم بانوان را کسب کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og75l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمانان رقابت‌های لیگ اسکی چمن مشخص شدند