تاریخ انتشار: 1396/10/26 12:00
کد خبر: 164549

انتقاد عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال از مربیان تیم ملی

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با انتقاد از تغییرات مدام برنامه تیم ملی، گفت: مربیان تیم ملی خودشان از همه بی انضباط‌تر هستند.
انتقاد عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال از مربیان تیم ملی

کریم منصوری در گفتگو با خبرنگار، درباره ارزیابی اش از مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: امسال لیگ فوتسال فراز و نشیب زیادی داشت ولی جزو لیگ های سالم بود. متاسفانه یکی از مشکلات این لیگ، مباحث مالی بود. مشکلات مالی همیشه گریبان لیگ را می گیرد. از ابتدا قرار نبود تعدادی از تیم ها وارد لیگ شوند اما در نهایت آمدند. کاری هم نمی شود کرد.

وی افزود: به خاطر مسائل مالی تیم های قم و بندرعباس، مشکلات و بی نظمی هایی ایجاد شد ولی در طول لیگ، همکاری کردند. حتی تیم قم برای سفر در مسابقات آخر خود پول نداشت که سازمان لیگ فوتسال کمکش کرد. رقابت در بالا و پایین جدول سالم بود. حداقل ما چیزی ندیدیم و گزارشی هم دال بر بی انضباطی و بداخلاقی نیامد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال یادآور شد: یکی از مشکلات ما برنامه های تیم ملی بود. مربیان تیم ملی از برنامه ریزی لیگ انتقاد می کردند ولی خودشان از همه بی انضباط‌تر هستند! ما ابتدای لیگ به آنها گفتیم تقویم بازی های ملی را بدهند تا لیگ را بر اساس آن برنامه ریزی کنیم ولی تا آخر لیگ ۱۰ بار برنامه خود را تغییر دادند. آنها برنامه خود را به لیگ تحمیل کردند ولی ما مسیر را به سلامت طی کردیم.

منصوری افزود: البته آنها هم تقصیری ندارند. کشورهای دیگر نه حاضر هستند با ما بازی کنند و نه حاضر هستند ما را کنار بگذارند! بعضی از مسابقات یکهو پیش می آید.

وی در پایان در خصوص فصل آینده هم گفت: همه مسئولان سازمان لیگ به این نتیجه رسیده اند که مدل لیگ را شبیه به روسیه و اسپانیا کنند تا هیجان لیگ بیشتر بشود. دنبال این هستیم که بی انگیزگی ایجاد نشود. البته خردادماه زمان پایان دوره کار اعضای فعلی هیات رئیسه است و باید مجددا انتخابات برگزار شود. امیدوارم دوستانی هم که جدید سر کار می آیند، این برنامه را دنبال کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ryaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ملی‌پوشان بلاروس وارد پایتخت شدند