تاریخ انتشار: 1395/04/24 15:57
به برگزیدگان جوایز نفیسی می‌دهیم
کد خبر: 273922

سعادتمند: پس از دو سال وقفه، لیگ اسکی چمن را از سر گرفتیم

سرپرست فدراسیون اسکی از اهدای حداقل 150 میلیون ریال جوایز نقدی به برگزیدگان لیگ اسکی چمن خبر داد.
سعادتمند: پس از دو سال وقفه، لیگ اسکی چمن را از سر گرفتیم

به گزارش فرتاک ورزشی، احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون اسکی با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن در فصل تابستان 95 اظهار کرد: خوشبختانه پس از دو سال وقفه بار دیگر شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن به میزبانی پیست دیزین هستیم.

او افزود: هفته نخست این رقابت‌ها به خوبی برگزار شد و خوشحالم از اینکه بار دیگر هیجان پس از دو ماه به اسکی ایران بازگشت. رقابت‌های اسکی چمن یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی است که باید برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه آن صورت پذیرد.

سرپرست فدراسیون اسکی با بیان اینکه در پایان رقابت‌های این فصل جوایزی نفیسی اهدا خواهد شد، گفت: آنچه تا کنون در نظر گرفته‌ایم جوایز نقدی به مبلغ 150 میلیون ریال برای نفرات برگزیده است که اگر بتوانیم این مبلغ را بیشتر خواهیم کرد. البته در پایان فصل یک پدیده جوان نیز معرفی خواهد شد و برای او نیز جایزه‌ ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

سعادت مند به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان اشاره کرد و گفت: رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن می‌تواند یک امتحان خوب برای آمادگی پیش از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان باشد. البته ورزشکاران جوان تیم ملی نیز که در قالب‌ تیم‌های مختلف مسابقه می‌دهند از آمادگی خوبی برای رقابت‌های قهرمانی جهان برخوردار می‌شوند.از تمامی علاقه‌مندان به رشته اسکی دعوت می‌کنم که برای دیدن رقابت‌های لیگ اسکی چمن به دیزین بیایند و در هفته‌های آینده شاهد هیجان بیشتری خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y55dm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته نخست رقابت های اسکی روی چمن پایان یافت