تاریخ انتشار: 1395/04/28 00:23
مصوبه دولت انگیزه ورزشکاران را در المپیک بالا می‌برد
کد خبر: 273360

احسان حدادی: مصدومیتم خیلی بهتر شده/ دیسک من روی 63 متر مانده است!

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: مصدومیتم نسبتا به روزهای قبل خیلی بهتر شده و درد کمتری دارم.
احسان حدادی: مصدومیتم خیلی بهتر شده/ دیسک من روی 63 متر مانده است!

به گزارش فرتاک ورزشی، احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به 2هفته قبل خیلی بهتر شده و درد کمتری دارم. البته این درد هم با آمپول‌هایی که تزریق می‌کنم کمتر شده است. یک مربی ایرانی هم کنار ما حضور دارد و کمک می‌کند.

وی ادامه داد: هر چه به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم فشار تمرینات‌مان هم سبک‌تر می‌شود. نیاز به انرژی‌های مثبت از سوی مردم دارم. من هم با وجود این آسیب‌دیدگی تمام تلاشم را می‌کنم. من هم مانند همه ورزشکاران دوست دارم در المپیک مدال بگیرم. حالا آنجا چه اتفاقی بیفتد خدا می‌داند. البته فعلا دیسک من روی 63 متر مانده و قصد جلو رفتن ندارد!

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در مورد 10 سهمیه دوومیدانی ایران عنوان کرد: کسب این تعداد سهمیه خیلی خوب بود البته باید بیشتر هم می‌شد. صمیمی و قنبرزاده شانس زیادی داشتند سهمیه بگیرند.

حدادی با اشاره به اینکه کیم بوخونسوف با او به المپیک خواهد آمد، گفت: به هر حال او هم شرایط آسیب‌دیدگی من را بهتر از هر کسی می‌داند و خودش معتقد است درمان و تمرین همزمان کار را سخت می‌کند.

وی در مورد مصوبه هیأت دولت برای استخدام مدال‌آوران المپیک گفت: کار بسیار خوبی است. به هر حال به ورزشکاران انگیزه زیادی می‌دهد. البته همه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و این امر انگیزه مضاعفی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbmd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست تیم ملی والیبال: بازیکنان برای حضور در المپیک شانس یکسان دارند