تاریخ انتشار: 1395/05/20 19:14
کد خبر: 268615

عملکرد میزبانی خوب بود/ جایگاه دوچرخه سواری آسیا همین است

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: حضور تنها ٢ ورزشکار آسیایی در این دوره از مسابقه ها نشان دهنده جایگاه این رشته در آسیاست و به همین دلیل هم باید توقعات عادلانه باشد
عملکرد میزبانی خوب بود/ جایگاه دوچرخه سواری آسیا همین است

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،مصطفی چایچی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران بعد از اتمام مسابقه قادر میزبانی در تایم تریل انفرادی بازیهای المپیک ٢٠١٦ ریو گفت: میزبانی در این پیست بیسار سخت و در این شرایط آب و هوایی انصافا عملکرد قابل قبولی داشت و از او راضی هستیم.

او ادامه داد: برترین‌های دنیای دوچرخه سواری به‌خصوص این ماده از کشورهای اروپایی هستند که با امکانات خوب، حضور در لیگ‌های معتبر و قراردادهای نجومی اختلاف بسیار فاحشی با ورزشکاران آسیا و ایران دارند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: در این مسابقه از بین حدود ٤٠ نفری که رکاب زدند فقط میزبانی و یک حریف قزاق آسیایی بودند که توانستند مسابقه را در تایم مجاز به پایان برسانند. حضور در این میدان بزرگ و در جمع برترین‌های دنیا، خود برای دوچرخه سواری ایران افتخار است. این بدان معناست که میزبانی در بین تعداد بالای ورزشکاران حرفه ای این رشته جزو ٤٠ نفر برتر دنیاست.

او نتیجه میزبانی را قابل قبول دانست و گفت: او ضمن تمام کردن مسابقه توانست ٣ نفر را پشت سر بگذارد که به نظر من نتیجه ایده آلی بود.

چایچی در پایان گفت: دوچرخه سواری جزو رشته هایی است که استعداد و پشتوانه خوبی دارد و با حمایت مسئولان می تواند با برنامه ریزی میان مدت در آینده نمایندگان بیشتری در المپیک داشته و با توجه بیشتر حتی نیم نگاهی به موفقیت و پیروزی و مدال هم داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogybl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قادر میزبانی به خط پایان رسید/ نماینده کشورمان از کسب مدال بازماند