تاریخ انتشار: 1396/04/19 07:47
کد خبر: 197259

ورزش زورخانه‌ای در ارمنستان توسعه می‌یابد

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به همراه بهرام افشارزاده با سجادی سفیر ایران در ارمنستان دیدار و گفت‌‌و‌گو کردند.
ورزش زورخانه‌ای در ارمنستان توسعه می‌یابد

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی(IZSF)، محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به همراه  بهرام افشارزاده مشاور عالی در امور اجرایی فدراسیون، طبق هماهنگی و توافقات صورت گرفته، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با سجادی سفیر ایران در ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرند.

محسن مهرعلیزاده ضمن تقدیر از همکاری‌های سفارت ایران در ارمنستان با این فدراسیون گفت: فدراسیون جهانی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قصد دارد طبق درخواست کشور ارمنستان برای توسعه این ورزش ، سطح همکاری های خود با مسئولین این کشور را افزایش دهد.

وی همچنین افزود: از آنجا که در ارمنستان ظرفیت مناسبی در این زمینه وجود دارد و ورزشکاران زیادی مشتاق به زورخانه و کشتی پهلوانی هستند و همچنین با حمایت های خوب سفیر محترم ایران و تلاش های IZSF برای انجام این امر مهم، به حول و قوه الهی قدم محکم دیگری برای توسعه و جهانی سازی این رشته  ارزشمند برداشته شده است و در آینده شاهد فعالیت گسترده تر این کشور در رشته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خواهیم بود.

در ادامه این دیدار، سجادی با ابراز خرسندی از روند شتابان جهانی سازی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تاکید کرد: فعالیت‌های این فدراسیون فرصت مناسبی برای شناساندن روحیه، اخلاق جوانمردی و فرهنگ پهلوانی به جهانیان است.

همچنین در پایان این نشست، افشارزاده از برنامه‌های آینده این فدراسیون برای گسترش این ورزش در جای جای جهان گفت و ابراز امیدواری کرد با همکاری های همه جانبه در کشور ارمنستان، زنگ زورخانه که نشان از صلح و آزادگی دارد بیش از پیش طنین انداز شود.

گفتنی است بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، محسن مهرعلیزاده در ادامه سفر خود و هیئت همراه به ارمنستان، با وزیر ورزش و چند تن از مسئولین این کشور دیدار خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbg8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کرانچار: تمام تمرکزم برای ادامه لیگ است