تاریخ انتشار: 1396/04/22 15:07
کد خبر: 196337

افتتاحیه مسابقات پارا دوومیدانی فردا برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه رقابت‌های پارا دوومیدانی عصر فردا (جمعه) در شهر لندن برگزار خواهد شد.
افتتاحیه مسابقات پارا دوومیدانی فردا برگزار می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشیو به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات جهانی پارا دوومیدانی، زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک هر 2 سال یک بار برگزار شود که امسال لندن نخستین شهر میزبان دو رویداد جهانی پارا دوومیدانی خواهد بود.

هشتمین دوره این مسابقات در سال جاری در لندن برگزار می‌شود که در سال 2012 میلادی، بازی‌های المپیک تابستانی و نیز بازی‌های پارالمپیک تابستانی را در همان سال، میزبانی کرده است.

این مسابقات برای نخستین بار در لندن برگزار می‌شود، اما در سال 1998 میلادی، شهر بیرمنگام در انگلیس میزبان دومین دوره این رقابت‌ها بود. مسابقات امسال در ورزشگاه المپیک لندن برگزار می‌شود که به باشگاه فوتبال وستهام واگذار شده است. این تیم تابستان امسال، از این ورزشگاه استفاده نمی‌کند و ورزشگاه را برای تردد و رقابت‌ها آماده کرده است.

در مسابقات امسال پارا دوومیدانی، ورزشکاران در مدت 10 روز در 30 ماده دوومیدانی مسابقه خواهند داد. در این دوره از رقابت‌ها 1300 ورزشکار از 100 کشور جهان با هم رقابت می‌کنند.

در رقابت‌های این دوره در لندن، انگلیس 49 ورزشکار و ایران 20 ورزشکار (2 ورزشکار زن و 18 ورزشکار مرد) در مسابقات دارد.

مسابقات صبحگاهی از ساعت 10 و نیم صبح و مسابقات شامگاهی از ساعت 19 به وقت محلی آغاز خواهد شد. مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر فردا جمعه برگزار می‌شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4meogb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی «ب» ایران مغلوب تایلند شد
والیبال ساحلی زیر 21 سال جهان

المپیک ۲۰۱۶ – ریو