تاریخ انتشار: 1396/09/09 03:25
هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس
کد خبر: 171592

پیروزی لحظات آخر صدرنشین ، هت تریک رونی

در شب هت‌تریک کاپیتان سابق منچستریونایتد، منچسترسیتی صدرنشین در ثانیه‌های پایانی بازی در خانه پیروز شد و لیورپول رقیبش را شکست داد.
پیروزی لحظات آخر صدرنشین ، هت تریک رونی

در ادامه شب دوم هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی در ثانیه‌های پایانی بازی خانگی پیروز شد ، اورتون با هت‌تریک ستاره‌اش پیروزی پرگلی به دست آورد و لیورپول رقیبش را از سر راه برداشت.

 منچسترسیتی، صدرنشین مقتدر لیگ برتر درزمین خودش مقابل ساوتهمپتون به برتری 2 بریک رسید. دی‌بروین در دقیقه 47 سیتی را پیش انداخت اما رومئو در دقیقه 76 گل تساوی ساوتهمپتون را به ثمر رساند.استرلینگ در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل برتری میزبان را  به ثمر رساند  تا اختلاف منچسترسیتی با رقیب همشهری‌اش، منچستریونایتد حفظ شود. منچسترسیتی با 40 امتیاز  و اختلاف 8 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر ماند.ساوتهمپتون 16 امتیازی در مکان یازدهم ایستاد.

لیورپول در زمین استوک‌سیتی به پیروزی 3 بر صفر رسید.مانه در دقیقه 17 و صلاح در دقایق 77 و 83 برای لیورپول گل زدند تا این تیم 26 امتیازی شده و جایگاه خود در رده پنجم را پس بگیرد.

اورتون با درخشش ستاره‌اش، وین رونی در خانه 4 بر صفر وستهام را برد. رونی در دقایق 18، 28 و 66 و ویلیامز در دقیقه 78 برای تیم شهر لیورپول گل زدند. ضمن اینکه لانزینی از وستهام در دقیقه 59 یک پنالتی را از دست داد.

 اورتون با این پیروزی، 15 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد اما وستهام 10 امتیازی در رده هجدهم باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5wgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس/برتری منچسترسیتی، چلسی و لیورپول مقابل رقبا