تاریخ انتشار: 1396/09/09 13:17
کد خبر: 171581

توضیحات سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی درباره درگیری با بازیکن ساوتهمپتون

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی تیمش را شایسته پیروزی برابر ساوتهمپتون دانست. او درباره درگیری با بازیکن حریف هم سخن به میان آورد.
توضیحات سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی درباره درگیری با بازیکن ساوتهمپتون

 ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساوتهمپتون پذیرایی کرد.

این دیدار تا لحظات پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا این که رحیم استرلینگ توانست با شوتی سرکش دروازه‌ حریف را باز کند تا سیتی برنده این دیدار حساس هم شود.

گواردیولا بعد از بازی، گفت‌: در لحظات پایانی شادی را به هواداران هدیه دادیم. در رختکن فضای بسیار خوبی حاکم بود و همه از این پیروزی شیرین خوشحال بودیم. باید این خوشحالی ها ادامه‌ داشته باشد.

او درباره گل استرلینگ، گفت‌:  گل بسیار زیبایی بود. استرلینگ توپ را بدون مزاحم شوت کرد و توانست گلی حساس به ثمر رساند. ما شایسته این پیروزی بودیم چرا که بهتر از حریف ظاهر شدیم.

گواردیولا همچنین در ادامه‌ صحبت‌های خود  به درگیری با بازیکن ساوتهمپتون اشاره کرد و در این باره  نیز توضیح داد: من به ریموند گفتم که بازیکن خوبی است اما  باید تنها در میدان بازی کند. ساوتهمپتون بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما  آنها از همان ابتدا به دنبال وقت تلف کردن بودند.

منچسترسیتی از ۱۴ بازی که در فصل جاری به میدان رفته توانسته ۱۳ پیروزی به دست آورد و تنها یک تساوی در کارنامه دارد. این تیم با نزدیک ترین تعقیب کننده خود که منچستریونایتد است هشت امتیاز اختلاف دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grzn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: باور دارم می توانیم بهتر از این هم کار کنیم

گواردیولا: بازی  کردن مقابل کریستال‌پالاس اصلا  آسان نیست
به سن هاجسون برسم به جای مربیگری گلف بازی می‌کنم!