تاریخ انتشار: 1396/09/15 17:58
کد خبر: 170592

قرعه سخت در انتظار بارسلونا و مسی

بارسلونا دو هفته پیش و پس از تساوی در زمین یوونتوس، صعودش به عنوان تیم اول به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مسجل کرده است.
قرعه سخت در انتظار بارسلونا و مسی

شب گذشته نیز این تیم در یک بازی تشریفاتی بر اسپورتینگ لیسبون غلبه کرد تا حالا در انتظار مشخص شدن حریفش در یک هشتم نهایی باشد. قرار است همین جمعه در سوئیس، قرعه کشی انجام شود و احتمال اینکه یک قرعه خطرناک نصیب بارسلونا شود، بالاست.

این حریف می تواند چلسی باشد که پیش از تساوی شب گذشته برابر اتلتیکو، تیم اول گروه خود بود؛ ولی پس از برتری رم مقابل قره باغ، این تیم ایتالیایی به عنوان صدرنشین راهی یک هشتم نهایی شد.

اگر لیورپول امشب بتواند به عنوان تیم اول صعود کند، آنگاه در مرحله بعد 4 تیم انگلیسی(تاتنهام، یونایتد، سیتی و لیورپول) به عنوان سرگروه حاضر خواهند بود که طبق قانون در این مرحله نمی توانند حریف چلسی باشند. باشگاه لندنی همچنین با رم هم نمی تواند روبرو شود؛ به این ترتیب تنها سه تیم سرگروه می توانند به چلسی برخورد کنند: پی اس جی، بارسا و بشیکتاش. شانس 33.6 درصدی برای هر کدام.

جدال بارسا و چلسی در هزاره جدید بارها در لیگ قهرمانان تکرار شده و می تواند جذابیت های فراوانی داشته باشد. بازگشت فابرگاس و پدرو به نوکمپ هم جالب خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5xd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قیمت فروش کوتینیو اعلام شد+عکس