تاریخ انتشار: 1396/09/19 18:39
کد خبر: 170009

دربی منچستر/تئاتر رویا ها؛ بازگشت آقای خاص یا فرار بزرگ پپ؟!

دربی منچستر تا ساعاتی دیگر به میزبانی شیایین سرخ برگزار خواهد گردید تا یکی دیگر از بازی های حساس لیگ برتر انگلیس برگزار گردد.
دربی منچستر/تئاتر رویا ها؛ بازگشت  آقای خاص یا فرار بزرگ پپ؟!

دربی منچستر امروز در حالی به میزبانی شیاطین سرخ برگزار می شود که سیتیزن ها این فصل را کوبنده آغاز کرده اند و از پانزده بازی با چهارده برد و بدون باخت مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زده اند.

پپ گواردیولا که دومین فصل حضور خود در سیتی را سپری میکند، پس از اینکه فصل گذشته به سختی توانست مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد به خوبی نقاط ضعف تیم را شناسایی و عمده خرید های این تیم در فاز دفاعی صورت پذیرفت. به نحوی که آنها برای خرید ادرسون رکورد نقل انتقال یک دروازه بان که در اختیار جی جی بوفون بود را شکستند.

گواردیولا در خط دفاعی نیز با خرید مندی از موناکو و واکر از تاتنهام ارقام نجومی را برای یک مدافع پرداخت کردند. دنیلو نیز دیگر خرید سیتیزن ها بود. این انقلاب در خط دفاعی که هزینه هنگفتی را بر دوش مالکان عرب سیتی گذاشت تا به امروز مثمر ثمر بوده و سیتی در اوج آمادگی، صدرنشینی بلامنازع در لیگ و لیگ قهرمانان را برای آنها به ارمغان آورده تا تیم سیتی پپ که در فاز تهاجمی با داشتن  دیبروینه، استرلینگ، سانه، گابریل خسوس و آگوئرو تیمی ترسناک برای هر حریفی باشد.

در سوی مقابل شیاطین سرخ که بعد از بازنشسته شدن سر الکس فرگوسن چند سالی بود با روز های اوج خود فاصله داشت، با به خدمت گرفت ژوزه مورینیو دوباره به روزهای اوج خود برگشته اند به طوری که فصل پیش فاتح لیگ اروپا شدند.

آقای خاص که در اولین فصل حضور در اولترافورد زلاتان را به صورت آزاد از پاریس و پوگبا را با رقم ١١٠ میلیون یورو از یونتووس به خدمت گرفت، این فصل نیز لوکاکو را از اورتون با مبلغی حدود نود میلیون یورو جذب کرد تا اختلاف هر چند زیاد پشت سر سیتی، در رده دوم جدول قرار گیرند تا پس از سال ها صدر جدول منچستری شود.

دربی منچستر امروز در حالی برگزار می شود که یونایتد آقای خاص برای اینکه هم خود و هم سایر مدعیان را به کورس قهرمانی بازگرداند، نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارد. در سوی مقابل هم پپ با تیم رعب آورش به چیزی جز پیروزی و کسب سه امتیاز  نمی اندیشد.

نویسنده: بهرام اردشیری

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grwm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای خاص و باز هم ثبت رکوردی جدید!