تاریخ انتشار: 1396/09/20 23:12
کد خبر: 169807

ضرر رئالی ها از قانون عجیب فیفا در جام باشگاه‌های جهان

طبق قوانین فیفا، اگر بازیکنی در آخرین بازی تیمش در جام باشگاه‌های جهان اخراج شود، محرومیتش را در بازی رسمی بعدی تیمش خواهد گذراند.
ضرر رئالی ها از قانون عجیب فیفا در جام باشگاه‌های جهان

طبق تصویری که در ادامه از قوانین ارسالی فیفا برای کمیته داوران و باشگاه‌های حاضر در جام باشگاه‌های جهان ارسال شده، حالا خطر از دست دادن ال کلاسیکو همه بازیکنان رئال مادرید را تهدید می‌کند. داستان از این قرار است که اگر بازیکنی در جام باشگاه‌های جهان در آخرین بازی تیمش اخراج شود، محرومیت ناشی از این کارت قرمز را در بازی بعدی رسمی تیمش خواهد گذراند. از آنجا که پیش بینی می‌شود رئال مادرید با شکست الجزیره راهی فینال شود، اگر بازیکنی از این تیم در فینال اخراج شود، بازی بعدی تیمش که ال کلاسیکو باشد را از دست خواهد داد.

این یعنی اگر بازیکنی از رئال مادرید در نیمه نهایی اخراج شود، مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو نخواهد داشت. گفتنی است گری کیهیل نیز در سال 2012 به چنین تنبیهی مبتلا شد. او در فینال جام باشگاه‌های جهان سال 2012 برابر کورینتیانس اخراج و مجبور شد یک جلسه محرومیتش را در بازی لیگ کاپ برابر لیدز بگذراند. حالا بازیکنان رئال مادرید و به خصوص سرخیو راموس باید حواسشان را بیشتر جمع کنند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dr7qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: همه می خواهند رئال هر بازی 5 گل بزند