تاریخ انتشار: 1396/09/21 17:08
کد خبر: 169703

خامس رودریگز: میخواهم با بایرن مونیخ تمام جام های قهرمانی را کسب کنم

خامس رودریگز، هافبک-مهاجم کلمبیایی بایرن مونیخ با شرایط و زندگی در آلمان تطبیق پیدا کرده است و می خواهد با تبدیل کردن قرارداد قرضی خود به دائمی در این تیم ماندگار شود.
خامس رودریگز: میخواهم با بایرن مونیخ تمام جام های قهرمانی را کسب کنم

 خامس رودریگز، مهاجم جوان و ۲۶ ساله کلمبیایی پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مورد توجه تیم های بزرگ اروپا قرار گرفت و در نهایت با انتقالی گران قیمت و به ارزش ۸۰ میلیون یورو از موناکو راهی رئال مادرید شد. پس از سپری کردن دو فصل در سانتیاگو برنابئو در انتقالی قرضی به بایرن مونیخ پیوست اما نتوانست تحت هدایت کارلو آنچلوتی، مربی سابق خود در مادرید درخشش داشته باشد.

اما پس از اخراج آنچلوتی و روی کار آمدن یوپ هاینکس، رودریگز تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار و کارامد در ترکیب مونیخی ها شده است. خامس که در پرسش و پاسخ زنده با هواداران در وب سایت بوندسلیگا صحبت می کرد گفت:

    من فکر می کنم مونیخ شهر بسیار زیبایی است، باشگاه عالی است و دوست دارم برای سال های زیادی اینجا بمانم. می خواهم اینجا قهرمان بوندسلیگا، جام حذفی و چرا که نه! قهرمان لیگ قهرمانان شوم.

رودریگز یکی از بهترین بازی های خود برای بایرن مونیخ را در پیروزی ۳-۱ خارج از خانه باواریایی ها مقابل دورتموند به نمایش گذاشت و ۲ پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x5vw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره مطرح فوتبال همسرش را طلاق داد