تاریخ انتشار: 1396/09/23 20:24
کد خبر: 169337

مورینیو: بازیکنان دیگر منچستر بیشتر از مخیتاریان شایسته حضور در ترکیب اند

مورینیو، تصور می کند مخیتاریان شایسته حضور در ترکیب ۱۸ نفره تیمش نیست.
مورینیو: بازیکنان دیگر منچستر بیشتر از مخیتاریان شایسته حضور در ترکیب اند

هنریک مخیتاریان بازیکن ارمنی منچستریونایتد در این فصل، شروع خوبی در ترکیب شیاطین سرخ داشت ولی رفته رفته تاثیرگذاری اش کم کم شد و سپس دچار افت شدیدی شد که باعث گردید این بازیکن در بازی های اخیر، حتی در فهرست ۱۸ نفره تیم مورینیو هم قرار نگیرد، اما آقای خاص درباره دلیل غیبت این بازیکن در بازی مقابل بورنموث، چنین گفت:

    تنها می توانستم شش بازیکن روی نیمکت قرار دهم ( به جز دروازه بان)، من دو دفاع روی نیمکت داشتم، دیلی بلیند را داشتم که می تواند پست های متفاوتی را پوشش دهد، اشلی یانگ هم قابلیت بازی در پست وینگر و وینگ بک را دارد، هررا هافبک نیمکت نشین تیم بود، زلاتان هم مهاجم روی نیمکت بود و رشفورد هم به عنوان مهاجم دوم، با قابلیت بازی در پست وینگر، روی نیمکت حضور داشت. مارسیال، ماتا و لینگارد هم در ترکیب اصلی حضور داشتند، این بدان معناست که برای حضور مخیتاریان در ترکیب، یکی از آن ها باید بیرون می نشست که در حال حاضر تصور می کنم دیگران بیش از هنریک، شایسته حضور در ترکیب هستند.

مورینیو درباره عملکرد لوک شاو نیز چنین گفت:

    لوک شاو به نسبت شروع خوبی داشت، اما رفته رفته بهتر و بهتر شد و پیشرفت کرد، اعتماد به نفسش بهتر شد و در یک ساعت آخر بازی، نمایش خیلی خوبی داشت. در اواخر بازی دچار گرفتگی عضله شد و حریف به همین دلیل سعی کرد از آن نقطه به ما ضربه بزند، به همین جهت بود که یانگ را به زمین فرستادم. از واکنش هواداران نسبت به شاو خیلی خوشحالم، چرا که هیچ چیز برای یک بازیکن، بهتر از این نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m75kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: مارسیال باید برای جایگاهش تلاش کند

مورینیو:  داور نتیجه بازی را رقم زد/ خدای فوتبال هوادار منچسترسیتی است!
با این نتیجه احتمالاکورس قهرمانی به پایان رسیده است