تاریخ انتشار: 1396/10/23 13:03
کد خبر: 164974

مسی؛ هر سال ۱۰۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت

لیونل مسی که بر اساس قرارداد جدید درآمدی فوق‌‏العاده در بارسلونا خواهد داشت شاهد حل شدن مشکل مالیاتی‏‌اش توسط بارسا بود و باشگاه بدهی‎اش را پرداخت کرد.
مسی؛ هر سال ۱۰۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به خاطر مشکل مالیاتی بین سال‎های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ بارها در دادگاه حاضر شد و دلیلش این بود که دولت اسپانیا مدعی بود ارقامی که توسط باشگاه به بنیاد خیریه مسی و پدر او پرداخت شده هم باید جزو دستمزدش باشد و شامل مالیات می‌ شود.

این پروسه برای بارسلونا اصلا مطلوب نبود و حتی این باشگاه مشاوری خارجی استخدام کرد تا آنالیزهایی دوباره انجام دهد. این مشاور اعلام کرده تا بهترین راه برای این که مسی دیگر به چنین مشکلی دچار نشود این است که ۱۲ میلیون یورو را پرداخت کنند و مسی در نهایت هم این کار را کرد، آن هم در شرایطی که اصلا به خاطر مسائل پیش آمده خوشحال نبود.

الموندو گزارش داد این رقم توسط خود مسی پرداخت نشده و باری این که کمی از ناراحتی این بازیکن کم شود و در واقع تردیدی درباره باشگاه به ذهن او راه پیدا نکند، این باشگاه بارسلونا بوده که این رقم را پرداخته است.

مسی که به تازگی قراردادش را با آبی و اناری‎ها تمدید کرده هر سال ۱۰۰ میلیون یورو درآمد طبق قرارداد جدیدش خواهد داشت. قرارداد جدید او تا سال ۲۰۲۱ ادامه دارد و این یعنی اگر رقمی اضافه نشود او تا آن سال حداقل همین دریافتی را خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27weae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد عجیب و غریب ستاره بارسا؛ تعویض تاریخی مسی بعد از ۳۰۰ بازی!