تاریخ انتشار: 1396/10/26 19:29
کد خبر: 164503

موافقت عجیب باشگاه رئال با جدایی رونالدو!

پس از 9 سال حضور درخشان در رئال، به نظر می رسد که هواداران رئال باید خود را آماده جدایی رونالدو کنند.
موافقت عجیب باشگاه رئال با جدایی رونالدو!

 نشریه پرتغالی رکورد امروز ادعا کرد که باشگاه رئال موافقت خود برای جدایی رونالدو را اعلام کرده است؛ خبر عجیبی که امروز منتشر شده و با توجه به گزارش روز گذشته نشریه آاس، به نظر نمی رسد که ادعایی خلاف واقع باشد.

شرایط رئال بسیار نامطلوب پیش می‌رود و شاگردان زیدان با 19 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده چهارم قرار گرفتند. حالا رونالدو که احساس می‌کند به او در مورد تمدید قرارداد بدقولی شده، به صورت جدی به جدایی فکر می کند.

تابستان امسال پرز به رونالدو وعده داده بود که رقم دریافتی وی را افزایش خواهد داد و رونالدو که احساس می کند با دستمزد فعلی(نصف دستمزد مسی و نیمار) به وی توهین شده، تقاضای 50 میلیون یورو در سال را دارد؛ خواسته ای که از سوی پرز به عنوان توقعی نا به جا تعبیر شده و باشگاه رئال در شرایط فعلی هیچ تمایلی برای بهبود قرارداد فعلی رونالدو ندارد؛ قراردادی که تا 2021 اعتبار دارد.

روز گذشته نشریه آاس از خشم شدید رونالدو به خاط بدقولی پرز پرده برداشت و از تمایل او برای بازگشت به منچستریونایتد خبر داد و امروز نشریه رکورد نیز خبری در همین رابطه منتشر کرد مبنی بر اینکه رئیس باشگاه رئال مادرید به ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو اعلام کرده است که می تواند پیشنهادات رسیده برای این بازیکن را بررسی کند و اگر او مایل به جدایی است، مخالفتی با آن ندارند.

چراغ سبزی که پرز به جدایی رونالدو نشان داده، ثابت می کند که اختلافات بین طرفین کاملا جدی است  نه یک بلوف. اگر اوضاع تغییر نکند، پی اس جی و یونایتد احتمالا برای جذب رونالدو وارد رقابت سنگینی خواهند شد.

آنچه مسلم است اینکه، جدایی رونالدو تبعات سنگینی برای رئال در پی خواهد داشت؛ مگر اینکه پرز بتواند نیمار را تابستان آتی به خدمت بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48myva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو در فهرست خرید منچستر و پاریسن ژرمن