تاریخ انتشار: 1396/10/27 19:11
کد خبر: 164325

وضعیت بحرانی در آرسنال؛ ونگر به فکر باشد!

آرسنال اوضاع و احوال خوبی در فصل ۲۰۱۷/۱۸ ندارد و تا پایان هفته بیست‌و‌سوم در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر انگلیس قرار دارد و از جام حذفی نیز حذف شده است.
وضعیت بحرانی در آرسنال؛ ونگر به فکر باشد!

 عملکرد پر فراز و نشیب توپچی‌ها در فصل جاری موجب شده پل مرسون، فیل تامپسون، چارلی نیکولاس و مت لی تیسیر چهار کارشناس اسکای متفق‌القول معتقد باشند که شاگردان ونگر در جایگاه ششم فصل را به پایان خواهند رساند.

اما مشکل دیگری که آرسنال با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌‌کند اتمام قریب‌الوقوع قرارداد بازیکنانش است. قرارداد الکسیس سانچز، مسوت اوزیل، جک ویلشر، سانتی کازورلا و پر مرته‌ساکر در ژوئن ۲۰۱۸ خاتمه خواهد یافت. آنطور که شواهد نشان می‌دهد فقط ممکن است این باشگاه با جک ویلشر و مسوت اوزیل بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد.

اما در ژوئن ۲۰۱۹، ۱۱ بازیکن دیگر تیم نیز قراردادشان خاتمه خواهد یافت و می‌توانند آزادانه در خصوص آینده‌شان تصمیم‌گیری‌ کنند. پتر چک، داوید اوسپینا، متئو دبوشی، ناچو مونرئال، آرون رمزی‌، جف رنه آدلاید، ریس نلسون، تئو ولکات، دنی ولبک،‌ اولیویه ژیرو و چوبا آکپوم قراردادشان در پایان فصل آتی خاتمه می‌یابد و فقط جدایی تئو ولکات از این جمع قطعی‌ به نظر می‌رسد.

همچنین آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال قراردادش تا ژوئن ۲۰۱۹ اعتبار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rywy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کوتینیو: با سیتی در کورس نایب قهرمانی هستیم