تاریخ انتشار: 1396/10/27 19:54
کد خبر: 164317

زیدان: نمی‌توانم رئال را بدون رونالدو تصور کنم

سرمربی رئال مادرید در واکنش به موضع‌گیری برخی رسانه‌های اسپانیایی درباره رونالدو و شائبه‌هایی که درباره جدایی احتمالی او از این تیم صورت گرفته، از بازیکن پرتغالی خود دفاع کرد.
زیدان: نمی‌توانم رئال را بدون رونالدو تصور کنم

زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) تیمش در خانه لگانس در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، به انتقاداتی که در هفته‌های اخیر از عملکرد و آمار ضعیف کریستیانو رونالدو در فصل جاری صورت گرفته است پاسخ داد.

وی درباره شایعاتی که درباره آینده رونالدو شکل گرفته است، گفت: همه ما می‌دانیم که در خارج از تیم یکسری چیزها ممکن است گفته شود اما در داخل تیم ما فقط باید در مورد اینکه چگونه بازی کنیم و چطور نتیجه بگیریم فکر کنیم. من به هیچ عنوان نمی‌توانم رئال مادرید را بدون رونالدو تصور کنم و ما چندین بار درباره چنین موضوعی صحبت کرده‌ایم. کریستیانو در تیمی که به خودش تعلق دارد بازی می‌کند، همان جایی که باید باشد. باشگاه و هواداران هم او را می‌خواهند و همیشه همینطور بوده است. فکر می‌کنم دیگر به اندازه کافی درباره این موضوع صحبت کرده باشم.

زیدان در ادامه به بازی تیمش برابر لگانس اشاره کرد و اینکه مردان او چگونه در خانه حریف ظاهر خواهند شد. او عنوان کرد: می‌دانیم این یک بازی خارج از خانه است پس باید دروازه‌‌مان را بسته نگه داریم و گل بزنیم. همیشه انجام این دو کار در بازی‌های خارج از خانه مهم هستند.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که برای این بازی آیا به نیمکت‌نشین‌ها میدان می‌دهد یا از بازیکنان اصلی‌اش استفاده می‌کند، تأکید کرد: این موضوع فردا مشخص خواهد شد. من مثل همیشه روی همه بازیکنانم صحبت می‌کنم. همه آنها برای من مهم هستند. فردا می‌بینیم که وضعیت تیم چطور است. تا پایان فصل روی همه بازیکنانم حساب می‌کنم. وضعیت فعلی ما با فصل گذشته فرق دارد. فصل گذشته روی بازیکنان‌مان فشار کمتری وجود دارد و تعداد بازی‌های‌شان کمتر بود.

آیا زیدان می‌تواند رئال مادرید را بدون زیدان تصور کند؟ او در پاسخ به این سؤال گفت: من در مورد خودم هیچ تصوری ندارم و زندگی‌ام روزبه‌روز پیش می‌رود. همیشه اینگونه بوده‌ام و طرز تفکرم هم عوض نمی‌شود. من هر روز فقط به خوب انجام دادن کارم فکر می‌کنم و به چیزی بیش از این فکر نمی‌کنم.

رئال مادرید از اولین دقیقه بامداد پنجشنبه هفته جاری به مصاف رقیب همشهری‌اش لگانس می‌رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qg8xn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 امیدوارم رونالدو در جام جهانی خسته باشد!

رئال مادرید رکورد شکست
در غیاب رونالدو