تاریخ انتشار: 1396/10/29 00:31
کد خبر: 164106

مقایسه جالب دیبالا با مسی توسط مایکل لادروپ

مایکل لادروپ، ستاره سابق بارسلونا و یوونتوس، اعتقاد دارد مقایسه پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس با لیونل مسی، ستاره بارسلونا، منصفانه نیست.
مقایسه جالب دیبالا با مسی توسط مایکل لادروپ

دیبالا که در سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست، در 84 دیداری که تاکنون در سری آ برای بیانکونری به میدان رفت، 44 گل به ثمر رساند.

17 گلی که او در این فصل برای یوونتوس به ثمر رساند، او را به یکی از بهترین ستاره های فوتبال اروپا تبدیل کرد و بسیاری او را جانشین لیونل مسی می دانند اما لادروپ معتقد است که بازیکنی مانند مسی، در هر نسل تنها یک بار ظهور می کند.

او به خبرنگاران گفت:" دیبالا یک استعداد ناب است. فکر می کنم مشکل این است که او آرژانتینی است و یکی دیگر از بازیکنانی است که مردم دوست دارند بگویند می تواند مسی بعدی باشد.

اما در حال حاضر، مسی بعدی ای وجود ندارد. برای دیدن مسی بعدی باید صبر کنیم. فکر نمی کنم که در زندگی ام، مسی دیگری ببینم. شما بازیکنی مانند او را هر 10 یا 15 سال نمی بینید. شاید باید 25، 30 یا 50 سال دیگر صبر کنیم تا بازیکن دیگری مانند او را ببینیم.

دیبالا آرژانتینی است، چپ پاست، قد بلند نیست و شیوه حرکت کردنش هم شبیه مسی است. اما فکر نمی کنم به نفع او باشد که با مسی مقایسه شود زیرا او مسی نیست. او بازیکن بسیار بااستعدادی است اما مسی نیست."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4barg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعریف و تمجید عجیب غریب  پاول ندود از مسی و پائولو دیبالا