تاریخ انتشار: 1396/10/29 11:33
کد خبر: 164073

انتقال سانچس مثل فان‌پرسی به آرسنال ضربه نمی‌زند

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که جدایی الکسیس سانچس ، به اندازه جدایی رابین فان پرسی به این تیم ضربه نخواهد زد.
انتقال سانچس مثل فان‌پرسی به آرسنال ضربه نمی‌زند

 فان  پرسی در سال 2012 از آرسنال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست و عملکرد بسیار خوبی نیز در مدت زمان حضورش در این تیم داشت و قهرمان لیگ برتر نیز شد. در حالی که سانچس تنها تا پایان فصل با آرسنال قرارداد دارد ، در آستانه معاوضه با هنریک مخیتاریان از یونایتد است و حالا ونر مدعی شد که جدایی او به اندازه جدایی فان پرسی به تیمش ضربه نمی‌زند.

او گفت:" هواداران ما امروز می‌دانند که سانچس قراردادش را تمدید نخواهد کرد. به علاوه موضوع این است که این انتقال، یک انتقال یک سویه نیست بلکه معاوضه خواهد بود بنابراین همین باعث می‌شود که اوضاع کمی بهتر شود، کمی بهتر ناراحت شویم. یک بازیکن از دست می‌دهیم ولی می‌توانیم یک بازیکن بزرگ دیگر را جذب کنیم.

در مورد فان پرسی هم شرایط مشابه بود.  در واقع او تنها یک سال با ما قرارداد داشت. شاید او یکی از اولین موردهایی بود که قراردادش را تمدید نمی‌کرد و  با رو به اتمام رفتن قراردادش، باشگاه را تحت فشار قرار داد. ما فان پرسی را وقتی که در تیم دوم فاینورد بازی می‌کرد خریدیم و تلاش زیادی برایش کردیم تا به سطحی که داشت برسد بنابراین جدایی او خیلی دردناک بود. همچنین وقتی برای یک باشگاه دیگر خوب کار می‌کنند، موضوع بدتر می‌شود. با این حال یونایتد حتی پس از فان پرسی هم تیم بزرگی بود و این سوال پیش می‌آید که آیا فان پرسی باعث موفقیت ها بود یا نه؟ نمی‌دانم ولی او بازیکن بزرگی بود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rnn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: علاقه‌ای به شنیدن حرف‌های مورینیو ندارم