تاریخ انتشار: 1396/10/29 17:25
کد خبر: 164014

هواداران ، خواستار جدایی رونالدو شدند!

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از سوی نشریه آ اس درباره آینده کریستیانو رونالدو، اکثر خوانندگان خواستار جدایی این بازیکن از رئال مادرید شدند.
هواداران ، خواستار جدایی رونالدو شدند!

 خوانندگان نشریه آ اس با شرکت در یک نظرسنجی به جدایی کریستیانو رونالدو  از رئال رای دادند.

این بازیکن 32 ساله با پرز رئیس باشگاه رئال مادرید بر سر قرارداد جدید دچار اختلاف شده و صحبت هایی مبنی بر جدایی او از این تیم به گوش می رسد.

رونالدو که این روزها اصلا وضعیت خوبی حداقل در لالیگا ندارد احساس می کند پرز درباره قرارداد جدید به او خیانت کرده و به ترک برنابئو و بازگشت به منچستریونایتد فکر می کند.

از سوی دیگر پرز نیز آماده دریافت پیشنهادها برای ستاره 32 ساله تیمش است.

در این شرایط نشریه آ اس یا برگزاری یک نظرسنجی نظر خوانندگان خود را در باره ماندن یا رفتن رونالدو جویا شده است که اکثر آنها با رفتن رونالدو موافق هستند.

بر اساس این نظرسنجی که 1500 نفر در آن شرکت داشتند ،57.9 درصد از خوانندگان موافق رفتن رونالدو بودند در حالی که 42.1 درصد از آنها مایل بودند ستاره پرتغالی همچنان در برنابئو بماند.

در اتفاقی عجیب تر وقتی همان نظرسنجی در وب سایت آ اس نیز برگزار شد ۶۷.۵ درصد از کاربران وب سایت این نشریه هم خواستار جدایی رونالدو شدند.

کریستیانو، که در تابستان 2009 به رئال مادرید پیوست،در 418 بازی 422 گل برای لوس بلانکوس به ثمر رسانده است و به این تیم در راه کسب دو قهرمانی در لالیگا، دو جام کوپا دل ری، سه لیگ قهرمانان و سه جام باشگاه های جهان کمک کرده است.

با این حال،فاتح پنج توپ طلای جهان این فصل فقط چهار گل در لالیگا به ثمر رسانده است، در حالی که رئال برای دفاع از عنوان قهرمانی خود فصل فاجعه باری را سپری می کند ودر حال حاضر در رده چهارم قرار دارد،و 19 امتیاز از بارسلونای صدرنشین عقب است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbjdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با این رکورد رونالدو از مسی پیشی گرفت