تاریخ انتشار: 1396/10/30 11:39
کد خبر: 163917

رم برای انتقال ادین ژکو به چلسی چراغ سبز نشان داد

مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم و هم‌تیمی‌اش به زودی به جمع آبی‌پوشان لندن ملحق خواهند شد.
رم برای انتقال ادین ژکو به چلسی چراغ سبز نشان داد

 و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه رم برای انتقال ادین ژکو و امرسون پالمیری به تیم فوتبال چلسی چراغ سبز نشان داد، اما مذاکرات دو باشگاه برای نهایی کردن تمام جزئیات انتقال این دو بازیکن همچنان ادامه دارد.

جانلوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه اسکای اسپورت، پنجشنبه شب اعلام کرده بود که چلسی در مذاکراتش برای خری پالمیری، دفاع چپ رم اشاره‌ای هم به تمایل خود به خرید ژکو کرده است.

همان منبع اکنون اعلام کرده است که ژکو پیشنهاد چلسی برای بازی در استمفوردبریج را پذیرفته است. این در حالی است که او پیش از این با پیراهن منچسترسیتی سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را داشته است.

دو باشگاه رم و چلسی هنوز در حال کار کردن روی جزئیات قرارداد انتقال دو بازیکن رم به لندن هستند، قراردادهایی که گفته می‌شود، با ارقامی قابل توجه منعقد خواهند شد.

پیشنهاد نخست چلسی برای خرید این دو نفر 50 میلیون یورو بوده در حالی که رم برای آنها 65 میلیون یورو طلب کرده است.

اکنون گزارش شده است که رم پذیرفته 50 میلیون یورو به عنوان رقم پایه دریافت کند و 10 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش بگیرد.

برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که چلسی در ابتدا قصد داشت، مهاجم خود میچی باتشوای را به عنوان بخشی از رقم خرید ژکو به رم بدهد، اما جالوروسی این پیشنهاد را رد کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgmn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ژکو پیشنهاد وسوسه کننده چینی‌ها را رد کرد