تاریخ انتشار: 1396/10/30 17:20
کد خبر: 163869

سوپر استار کهکشانی‌ها به چین می رود؟

در حالی که باشگاه های منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن اخیرا به جذب کریس رونالدو ابراز تمایل کرده اند گفته می شود باشگاه تیانجین چین هم به ستاره پرتغالی پیشنهاد داده است.
سوپر استار کهکشانی‌ها به چین می رود؟

کریستیانو رونالدو از این که فلورنتینو پرز برای تمدید قراردادش به او قولی نداده؛ ناراحت است و می خواهد از تیم مادریدی جدا شود.

ستاره پرتغالی که با لیونل مسی رقابت نزدیکی دارد از مسئولان باشگاه مادریدی خواسته بود تا قراردادش را با گنجاندن شرایط چشمگیر جدید تمدید کنند تا از ستاره آرژانتینی عقب نماند که این خواسته بی جواب مانده است.

البته شرایط فعلی رئال مادرید در لالیگا هم در تصمیم رونالدو به جدایی تاثیر خاص خودش را دارد, تیم مادریدی در حال حاضر با اختلاف نوزده امتیاز از صدر جدول بر رده چهارم تکیه زده است.

در حال حاضر دو باشگاه بزرگ یعنی منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن رونالدو در پایان فصل جاری هستند. این در حالی است که به نوشته روزنامه اسپورت باشگاه تیانجین چین هم تمایل دارد رونالدو را جذب کند.

باشگاه چینی امیدوار است تا احتمالا با آخرین قرارداد عمر ورزشی کریس رونالدو؛ ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد و به این ترتیب کریس رونالدو این شانس را دارد تا به آلکساندر پاتو  بپیوندد، این در حالی است که آکسل ویتسل بازیکن بلژیکی هم برای تیانجین بازی می کند.

با این وجود بعید است رونالدو شخصا تمایل داشته باشد اروپا را ترک کرده و به آسیا برود، هر چند خیلی ها معتقدند در نهایت شرایط موجود رونالدو را به چین خواهد برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xn5nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران ، خواستار جدایی رونالدو شدند!