تاریخ انتشار: 1396/10/30 19:30
کد خبر: 163836

برایتون ۰-۴ چلسی؛ طعم شیرین یک برد مقتدرانه

چلسی مقابل برایتون به پیروزی قاطع ۴-۰ رسید.
برایتون ۰-۴ چلسی؛ طعم شیرین یک برد مقتدرانه

 چلسی بعد از چند بازی ناکامی، دوباره به روند برد بازگشت و در زمین برایتون به یک پیروزی ارزشمند رسید تا سه امتیاز شیرین را کسب کند.

در اولین مسابقه این هفته لیگ برتر، برایتون در خانه خود پذیرای چلسی بود. آبی های لندن در غیاب پدرو و موراتا، شروع بسیار خوبی داشتند. دقیقه ۳ بود که حرکت تمرین شده دیدنی بازیکنان چلسی با ضربه هازارد گل اول را برای تیم کونته به همراه داشت. فشار چلسی در دقایق ابتدایی ادامه پیدا کرد و یک بار دیگر آن ها روی یک حرکت ترکیبی تماشایی به گل رسیدند، این بار باتشوایی ساخت و ویلیان با یک ضربه تمام کننده دقیقه ۶ بازی را ۲-۰ کرد.

بعد از گذر از دقایق ابتدایی، برایتون جلو کشید و فرصت های خوبی به دست آورد که کابایرو چند واکنش عالی نشان داد. البته داور هم در دو صحنه می توانست برای برایتون پنالتی اعلام کند که این کار را انجام نداد. نیمه دوم هم برایتون شروع خوبی داشت ولی باز هم دروازه بان چلسی مانع گلزنی حریف شد تا این که در ۱۵ دقیقه پایانی، ضدحملات چلسی دو گل دیگر را برای ان ها به ارمغان آورد.

دقیقه ۷۷ هازارد روی یک حرکت دیدنی موفق شد با یک بغل پا، بازی را سه بر صفر کند. در نهایت هم موزس بود که روی پاس موسوندا توانست در دقیقه ۸۹ بازی را ۴-۰ کند. چلسی با این برد، ۵۰ امتیازی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9ep6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هازارد: کونته تاکتیکی تر از مورینیو است