تاریخ انتشار: 1396/11/02 16:01
کد خبر: 163556

گرت بیل: در اوقات فراغتم فوتبال تماشا نمی‌کنم

ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که به تماشای بازی ستاره‌های رقیب تیمش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا تمایلی ندارد.
گرت بیل: در اوقات فراغتم فوتبال تماشا نمی‌کنم

در پیروزی خانگی 7 بر یک شب گذشته (یکشنبه) رئال مادرید برابر دپورتیوو لاکرونیا، گرث بیل جزو بهترین‌ها بود. او که در این بازی دو گل به ثمر رساند، سهم بسزایی در رقم خوردن اولین برد تیمش در لالیگا از نهم دسامبر سال 2017 (18 آذر) داشت، پیروزی که می‌تواند برای مصاف خانگی سخت و حساس کهکشانی‌ها برابر پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در اواسط ماه فوریه برگزار می‌شود، روحیه‌بخش باشد.

بیل درباره بازی تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن و در پاسخ به این سؤال که آیا او بازی‌های این فصل دو ستاره جدید خط حمله این تیم، نیمار و کایلیان امباپه را مشاهده می‌کند، به ESPN‌ گفت: واقعیت این است که من آنقدرها فوتبال تماشا نمی‌کنم. صادقانه بگویم که من برای اوقات فراغتم ترجیح می‌دهم که گلف تماشا کنم. ما هنوز به بازی‌مان برابر پاری‌سن‌ژرمن فکر نمی‌کنیم چون تا آن بازی زمان زیادی مانده است.

بیل درباره صعود تیمش در جدول رده‌بندی لالیگا بعد از برد خانگی مقابل لاکرونیا هم عنوان کرد: باید تمام بازی‌های‌مان را ببریم. لیگ قهرمانان هم تورنمنت مهمی است و برای حضور در آن رقابت‌ها باید تا جای ممکن اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم.

گران‌ترین بازیکن باشگاه رئال مادرید با تأکید بر اینکه مشکلات فیزیکی‌اش را پشت سر گذاشته است و آماده است که به طور منظم برای این تیم به میدان برود، تأکید کرد: من فکر می‌کنم که می‌توانم برای تیم مهره‌ای مهم باشم اما این چیزی است که شما باید در زمین مسابقه اثبات کنید. من برای اینکه دوباره روی فرم برگردم کلی سعی و تلاش کرده‌ام. از وقتی عمل جراحی‌ کردم زمان زیادی می‌گذرد و الان احساس خوبی دارم.  هر بازی که هم می‌گذرد وضعیتم بهتر هم می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eezj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره بارسلونا؛ نیمار به سطح مسی و رونالدو نخواهد رسید !