تاریخ انتشار: 1395/04/20 19:18
یورو 2016 - فرانسه
کد خبر: 274653

بالاک: نگران وضعیت جسمانی و مصدومیت‌های زیاد شواین اشتایگر در دو سال اخیر بوده‌ام.

میشائیل بالاک در یادداشتی برای نشریه آلمانی «اکسپرس»: به‌نظرم اکنون زمان مناسبی برای اعلام بازنشستگی شواین‌اشتایگر از بازی‌های رده ملی است. / اگر صادق باشم باید بگویم که نگران وضعیت جسمانی و مصدومیت‌های زیاد او در دو سال اخیر بوده‌ام.
بالاک: نگران وضعیت جسمانی و مصدومیت‌های زیاد شواین اشتایگر در دو سال اخیر بوده‌ام.

به گزارش فرتاک ورزشی، میشائیل بالاک در یادداشتی که برای نشریه آلمانی «اکسپرس» نوشته، عنوان کرده است: به‌نظرم اکنون زمان مناسبی برای اعلام بازنشستگی شواین‌اشتایگر از بازی‌های رده ملی است.  باستین فوق‌العاده بلندپرواز است، اما اگر صادق باشم باید بگویم که نگران وضعیت جسمانی و مصدومیت‌های زیاد او در دو سال اخیر بوده‌ام.

وی در ادامه یادداشت خود آورده است:  شواینی حالا باید برای پس گرفتن جایگاهش در منچستریونایتد فوق‌العاده تلاش کند. بنابراین، نمی‌دانم که آیا او برای خودش شانسی جهت حضور در جام جهانی 2018 روسیه قائل است یا خیر؟ توصیه من به باستین این است که نسبت به این مرحله از دوران حرفه‌ای‌اش با وسواس و احتیاط بیشتری فکر کند.

بالاک در پایان یادداشتش خاطرنشان کرده است: می‌ترسم که شواینی در گرداب گرفتار شود و ممکن است بازیکنان دیگر از این فرصت برای تثبیت جایگاه خود استفاده کنند و شواین‌اشتایگر شایسته رسیدن به چنین جایگاهی نیست.

شواینی 31 ساله در سال 2004 اولین بازی ملی‌اش را برای آلمان انجام داد و از آن تاریخ تا کنون 120 بازی برای ژرمن‌ها انجام داده و 24 گل هم زده است.

شواین‌اشتایگر به‌همراه آلمان تا مرحله نیمه نهایی یورو 2016 پیش رفت، اما با قبول شکست مقابل فرانسه از رسیدن به فینال بازماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anqne

آخرین اخبار