تاریخ انتشار: 1395/04/21 09:15
یورو ۲۰۱۶ - فرانسه
کد خبر: 274593

سانتوس: ما گروه شگفت انگیزی هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال بعد از قهرمانی در رقابتهای جام ملت های اروپا (یورو) 2016 ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنان خود گفت:‌ من و رونالدو باور داشتیم که یکشنبه شب، شب ماست
سانتوس: ما گروه شگفت انگیزی هستیم.

به گزارش فرتاک ورزشی، کریستیانو رونالدو و هم تیمی هایش بعد از پیروزی برابر فرانسه در دیدار نهایی یورو2016، جام قهرمانی را بالای سر بردند. تیم فوتبال پرتغال دیشب (یکشنبه) با تک گل 'ادر' در دقیقه 109 به قهرمانی رسید.

فرناندوسانتوس سرمربی تیم پرتغال به عملکرد بازیکنان خود که در غیاب کریستیانو رونالدو موفق به شکست فرانسه در فینال یورو 2016 شدند، افتخار کرد.

رونالدو به دلیل شدت آسیب دیدگی در دقیقه 24 و درحالی که به شدت اشک می ریخت در میان تشویق بی امان هواداران تیمش از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به ریکاردو کوارشما داد.

پرتغال در این دیدار نشان داد که تیم یک نفره نیست و از تک گل خود مقابل فرانسه دفاع کرد.

این اولین قهرمانی پرتغال درمسابقات یورو است. پرتغال 12 سال قبل در دیدار فینال برابر یونان شکست خورد و از تصاحب جام ناکام ماند.

سانتوس در این باره گفت:‌ من همیشه گفته ام که ما یک تیم هستیم. من هرگز افکارم را مخفی نمی کنم. همیشه آنچه را در ذهن دارم به بازیکنان می گویم.

وی افزود:‌ من همیشه به آنها گفتم که ما استعدادهای بزرگی داریم ولی باید بیشتر از حریفمان بجنگیم، بیشتر از آنها بدویم و بیشتر از آنها تمرکز کنیم. ما گروه شگفت انگیزی هستیم. آنها همیشه به گفته های من و اینکه می توانیم قهرمان شویم، باور داشتند.

سانتوس گفت که احساسات بازیکنان در رختکن باورنکردنی بود.

سرمربی 61 ساله پرتغال از شجاعتی که رونالدو با وجود مصدومیت نشان داد تقدیر کرد و گفت: هر جایی که می رفتیم هواداران پرتغال را می دیدیم. همین روحیه ما را بالا برد.

وی تکل روی رونالدو را عجیب خواند و از اینکه داور آن را خطا نگرفت، گله مند بود.

وی ادامه داد:‌ کاپیتان تیم دو بار سعی کرد به زمین بازگردد، ولی حضور او بر روی نیمکت و در رختکن برای ما خیلی مهم بود. او هم مثل من باور داشت که یکشنبه شب شب ما است.

وی گفت: توصیف احساسات بازیکنان سخت است. باورنکردنی است.

سانتوس به خاطر روش دفاعی تیمش در طول این رقابتها مورد انتقاد قرار گرفته است، ولی او با شیوه ای که تیمش را به قهرمانی اروپا رساند، مشکلی نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr5wp

آخرین اخبار