تاریخ انتشار: 1395/06/23 16:49
لیگ قهرمانان اروپا؛
کد خبر: 261694

جدال جذاب پاریس/ پاریس سن ژرمن – آرسنال

دیدار امشب پاریس سن ژرمن – آرسنال می تواند یکی از جدال های جذاب امشب در لیگ قهرمانان اروپا باشد.
جدال جذاب پاریس/ پاریس سن ژرمن – آرسنال

به گزارش سرویسفوتبال خارجی فرتاک ورزشی، آخرین باری که این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند حتی آرسن ونگر هنوز مربی آرسنال نشده بود. این دیدار در نیمه نهایی جام برندگان جام اروپا در سال 1994 رخ داد که با تک گل کوین کمپبلدر هایبوری بهسود آرسنال به پایان رسید.

امشب ونگر که در جریان یورو 2016 و کارشناسی تلویزیونش دکتر کرواسی را به شکلی بامزه با اونای امری اشتباه گرفته بود، فرصت این را پیدا می‌کند که با امری واقعی روبرو شود.

 

با اینکه بازی برگشت دو تیم می‌تواند با توجه به شرایط جدول از اهمیت بیشتری برخوردار شود، اما این بازی از نظر زمان برگزاریش جذابیت خودش را دارد. تجربه‌ورزی‌های امری با تیم جدیدش هنوز به پایان نرسیده و بازیکنان پی.اس.جی هنوز به متدوهای مربی جدیدشان عادت نکرده‌اند. شکست مقابل موناکو در هفته‌یِ سوم لیگ یک با تساوی مقابل سنت اتین در هفته‌یِ بعد ادامه پیدا کرد. امری با تمام موفقیت‌هایی که در یوروپا لیگ با سویا داشته هرگز تاثیر خاصی در چمپیونز لیگ نگذاشته است. حالا سوال اینجاست که آیا آرسنال می‌تواند از شرایطِ پی.اس.جی‌ای که هنوز دنبال راه جدیدش می‌گردد به سود خودش استفاده کند؟

 

 زلاتان ابراهیموویچ رفته، اما اگر از هواداران اینتر میلان و بارسلونا بپرسید این اتفاقی لزوما بد نیست. هر دو تیم درست بعد از رفتن زلاتان قهرمان چمپیونز لیگ شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyege

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیموویچ: آرسنال و من‌سیتی هم دنبالم بودند/ مورینیو نابغه است