تاریخ انتشار: 1395/06/29 21:34
کد خبر: 260487

کلوپ: به نتیج منچستر فکر نمی کنم/ هدفم برندن لیگ امسال است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است برای فتح لیگ برتر، لیورپول باید با تیم های بزرگی رقابت کند.
کلوپ: به نتیج منچستر فکر نمی کنم/ هدفم برندن لیگ امسال است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، یورگن کلوپ در رابطه با شرایط بازیکنان تیمش و کورس قهرمانی در لیگ برتر صحبت کرده است.

 

بازگشت فیرمینیو به تمرینات: " از نظر من، ما یک ترکیب قوی و کامل را یافته ایم که این می تواند خبر خوبی باشد. البته هنوز به طور 100% همه بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نشده اند. هنوز تصمیمی در رابطه با ترکیب تیم گرفته نشده است اما نکته مهم، بازگشت فیرمینیو به تمرینات است. جلسه تمرینی رز دوشنبه می تواند بسیار مهم باشد.

 

ما دیروز به پیشنهاد کادر پزشکی تیم به او استراحت دادیم. علیرغم امکان بازی کردن برای فیرمینیو، من ترجیح دادم که او فعلا استراحت کند. پزشکان، زمان مناسب برای بازگشت او را سه روز عنوان کردند اما حالا ما در روز چهارم هستیم. من نیز قبول دارم که ریسک کردن در فوتبال اجتناب ناپذیر است، اما این موضوع نباید در مورد بازیکنان باشد.

 

بازگشت ممدو ساخو به تمرینات: "او به شدت در تمرینات تلاش می کند اما هنوز از شرایط بازی کردن به دور است. در این رابطه، احساس و نظر من اهمیت دارد نه بازیکنان. ساخو زمان زیادی را از میادین دور بوده است".

 

شرایط جوئل ماتیپ، خرید جدید لیورپول: "اگر شما در آلمان فعالیت داشتید بیشتر از او می شنیدید. قطعا احساس بسیاری خوبی از به خدمت گرفتن او دارم.  او احتیاج به تمرینات بیشتری دارد اما در رابطه با کیفیت بالای ماتیپ شک نکنید. ماتیپ برای تیم بسیار با اهمیت است زیرا پست او مدافع وسط می باشد".

 

شرایط قهرمانی در لیگ برتر: من به نتایج دیگر تیم ها از جمله منچسترسیتی فکر نمی کنم و تمام هدف خود را برای بردن لیگ امسال قرار داده ام اما باید عنوان کرد رقابت بسیار سختی با دیگر رقبا در این راه داریم. همه از جاه طلبی های ما باخبر هستند اما تنها صحبت کردن، کمکی به پیشبرد اهداف لیورپول نمی کند".

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opk7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری دوباره کلوپ با عینکش (عکس)