تاریخ انتشار: 1395/06/30 11:43
کد خبر: 260407

لستر-چلسی/ اندیشه های ایتالیایی

لسترسیتی، قهرمان فصل گذشته انگلیس، در دور سوم جام اتحادیه میزبان چلسی خواهد بود.
لستر-چلسی/ اندیشه های ایتالیایی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،  این بازی از دور سوم بازی‌های جام اتحادیه انگلیس و از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه و در ورزشگاه کینگ پاور برگزار خواهد شد.

 

شاگردان رانیری پس از دو پیروزی ۳-۰ پیاپی مقابل بروژ بلژیک و برنلی، خود را آماده سومین بازی در طی هفت روز خواهند کرد. آخرین باری که دو تیم در این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند، در اکتبر ۲۰۰۷ لستر موفق شد با حساب ۴-۳ چلسی را شکست دهد. بی‌تردید این بازی تحت‌الشعاع بازگشت کانته به ورزشگاه خانگی لستر خواهد بود. بازیکنی که یکی از مهم‌ترین ارکان قهرمانی این تیم محسوب می‌شده و حالا در این بازی روبروی تیم سابق خود قرارگرفته است. رانیری در این بازی مجددا سیمپسون و شلوپ را در اختیار دارد اما اشمایکل و مندی کماکان غایب خواهند بود.

 

لستر

 

از سوی دیگر آبی های لندنی پس از شکست ۲-۱ خانگی مقابل لیورپول، در این بازی به دنبال بازگشت به روند پیروزی خواهند بود. شاگردان کونته که یکی از تیم‌های آماده این فصل بوده‌اند، قطعا به دنبال کسب پیروزی و صعود به مرحله بعدی خواهند بود. در این بازی به‌جز کورت زوما، جان‌تری هم به علت مصدومیت غایب خواهد بود و احتمالا کونته به بازیکنانی نظیر پدرو، فابرگاس و باتشوایی در ترکیب اصلی بازی دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4da59w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کانته: کونته را به مورینیو ترجیح دادم


لوئیز: می‌خواهم به چلسی و کونته کمک کنم
خوشحالم که به استمفوردبریج بازگشتم