تاریخ انتشار: 1395/07/01 01:09
کد خبر: 260060

زیدان: تاوان نیمه اول بدمان را پس دادیم

رئال مادرید امشب در برنابئو مقابل ویارئال متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست داده باشد.
زیدان: تاوان نیمه اول بدمان را پس دادیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، این اولین مساوی رئال پس از 16 برد متوالی در لالیگا بود و حالا در صورت پیروزی بارسا بر اتلتیکو، فاصله رئال با بارسلونا به یک کاهش خواهد یافت. رئال در شرایطی این بازی را با تساوی 1-1 به پایان برد که نیمه اول 1-0 عقب افتاده بود.

 

pEp2F6BLtF6I

 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:" در هر بازی ممکن است اشتباهاتی مرتکب شویم اما مشکل امروز ما شروع بسیار بدمان در نیمه اول بود. در این نیمه، متمرکز و پرشور بازی نکردیم اما در نیمه دوم همه چیز خارق العاده بود.  باید بدانیم که همیشه نمی توان در دقایق پایانی پیروز شد. امشب به سختی تاوان نیمه اول بدمان را پس دادیم با این حال در مجموع از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

 

از این بازی دو امتیازی که از دست دادیم را به یاد خواهم داشت ولی این هم می گذرد. معتقدم تلاش و عملکرد بازیکنانم مطلوب بود چون در نیمه دوم، روند بازی را کاملا عوض کردیم. تنها باید شکلی که بازی ها را شروع می کنیم تغییر دهیم. نیاز داریم تا با انگیزه تر و جنگنده تر باشیم. باید این مشکل را خیلی زود برطرف کنیم. برای این کار باید تعمق کرده و بیشتر کار کنیم و این وظیفه من به عنوان مربی تیم است."

 

عملکرد رونالدو:" همیشه از رونالدو انتظارات زیادی داریم. معتقدم او امشب بازیکن موثری برای ما بود. گل نزدن او برای من نگران کننده نیست. من وقتی نگران می شوم که او نتواند برای ما بازی کند. حالا او باید بیشتر تلاش کند تا به فرم سابق خود برگردد چون می تواند برای ما گل های فراوانی بزند."

 

نتیجه بارسلونا-اتلتیکو:" امشب پیروز نشدیم پس به نفع ما است تا آن بازی مساوی شود ولی در هر صورت برایم اهمیت چندانی ندارد و تنها روی تیم خودم تمرکز دارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmb9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اصلی رئال مادرید-ویارئال