تاریخ انتشار: 1395/07/04 01:44
در نشست خبری پس از بازی لاس پالماس مطرح شد
کد خبر: 259504

تعویض رونالدو فنی نبوده/ بازی های حساسی پیش رو داریم

رئال مادرید در شبی که شایسته پیروزی بود و موقعیت های زیادی را از دست داد، برابر لاس پالماس 2-2 متوقف شد.
تعویض رونالدو فنی نبوده/ بازی های حساسی پیش رو داریم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، رئالی ها با وجود این تساوی صدرنشین باقی ماندند با این حال فاصله شان با بارسا به یک امتیاز کاهش یافت. در بازی امشب رونالدو دقیقه 71 تعویض شد و واکنش چندان خوبی نیز به این تعویض نشان نداد.

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" فوتبال همین است. برخی مواقع خیلی موقعیت خلق می کنید و دو گل هم می زنید ولی برای پیروزی کافی نیست. باید تا به انتها جنگید و دردناک اینجاست که دقایق پایانی گل خوردیم و هضم این اتفاق مشکل است.

 

معتقدم کنترل بازی را در دست داشتیم و همه چیز خوب پیش می رفت. مقابل ویارئال نیمه اول بد بودیم ولی امروز از دقیقه 1 تا 90 نمایش خوبی داشتیم. در مجموع نمی توانم از بازیکنانم گلایه کنم چون خوب و جنگنده ظاهر شدند. با این حال وقتی شما دو گل دریافت می کنید یعنی ایراداتی داشته اید. امشب دو امتیاز از دست دادیم ولی تلاش می کنیم در بازی های بعدی جبران کنیم. متاسفانه عدم داشتن تمرکز در دقایق پایانی به ضرر ما تمام شد. باید زودتر گل سوم را می زدیم و فاصله را بیشتر می کردیم اما نشد."

 

بازی با 4 مهاجم:" بنزما و موراتا سبک بازیشان متناسب هم است. این دو می توانند جلوتر باشند و 4 بازیکن نیز پشت سرشان ولی امشب با ورود بنزما، آسنسیو را بیرون کشیدم و با همان سیستم خودمان بازی را ادامه دادیم. خوشبختانه کریم گل زد اما تمرکزمان را در انتهای بازی از دست دادیم و گل تساوی را دریافت کردیم."

 

zJdddTJH83d3

 

تعویض رونالدو:" سه شنبه یک بازی حساس مقابل دورتموند داریم و تصمیم گرفتم به رونالدو کمی استراحت بدهم. تعویض او هیچ دلیلی غیر از این نداشت. او خوب بازی می کرد ولی تصمیم گرفتم امشب او را تعویض کنم فقط به خاطر در پیش بودن بازی با دورتموند."

 

عصبانیت رونالدو هنگام تعویض:" این عقیده شماست و من چنین فکر نمی کنم. واضح است که رونالدو دوست دارد همه بازی ها تا انتها حضور داشته باشد ولی این وظیفه من است که از بازیکنانم حفاظت کنم. سه شنبه بازی با دورتموند در پیش است و تصمیم گرفتم رونالدو را زودتر بیرون بکشم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ppxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ ناراحتی رونالدو هنگام تعویض