تاریخ انتشار: 1395/04/23 14:37
کد خبر: 274138

آنتوان گریزمان قرارداد خود را تا سال 2021 با اتلتیکومادرید تمدید کرد.

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه در یورو ۲۰۱۶ پیش از تمدید قراردادش با روخی‌بلانکو قصد پیوستن به پاری‌‎سن‌ژرمن را داشته است.
 آنتوان گریزمان قرارداد خود را تا سال 2021 با اتلتیکومادرید تمدید کرد.

 

به گزارش فرتاک ورزشی، آنتوان گریزمان که در این تابستان به‌شدت مورد توجه تیم‌های مطرح  اروپایی از جمله چلسی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بود، در نهایت قرارداد خود را تا سال 2021 با اتلتیکومادرید تمدید کرد.

اریک اولهاتس، مشاور ورزشی مهاجم 25 ساله روخی‌بلانکو در گفت‌و‌گو با رادیو «مونت‌کارلو» گفت: مذاکراتی با الیویه لتانگ، مدیر ورزشی پاری‌سن‌‌ژرمن انجام شد، چون این باشگاه علاقه‌مند به جذب گریزمان بود. ما هم به پیشنهاد آنها گوش دادیم، چون پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی با پروژه‌های هیجان‌انگیز است. البته در نهایت پس از آن مذاکرات و سبک و سنگین کردن پیشنهادات تصمیم گرفتیم که گریزمان به کارش در اتلتیکومادرید ادامه دهد، اما در فوتبال نمی‌شود حدس زد که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی همچنین در واکنش به شایعه حضور آنتوان گریزمان در رئال مادرید و بارسلونا، اظهار داشت: آیا این تصمیم عاقلانه‌ای بود که گریزمان به باشگاهی برود که احتمال قهرمانی در آن بیشتر بود؟ اما بارسلونا و رئال مادرید در خط حمله خود نیاز به مهاجم ندارند.

گریزمان در مسابقات یورو 2016 با زدن شش گل عنوان بهترین گلزن این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. او با وجود اینکه در فینال به‌همراه فرانسه مغلوب پرتغال شد و از رسیدن به قهرمانی بازماند، اما توانست عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neevk

آخرین اخبار