تاریخ انتشار: 1395/07/14 12:41
کد خبر: 257570

لام:بایرن در کار دفاع و حمله باید تحولاتی ایجاد کند

کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت:باید در امور هجومی و دفاعی خیلی کارها انجام دهیم.

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، فیلیپ لام در گفت‌وگویی با کیکر اظهار داشت: در امور دفاعی و هجومی باید خیلی کارها انجام داد. در این دو بخش باید یکسری تغییرات ایجاد کنیم که بتوانیم به عملکرد بهتری برسیم. همه دیدند بایرن در جایی که باید باشد، اکنون نیست.

وی در این مصاحبه به نکاتی چند اشاره کرد که به این شرح است:

*آقای لام، تساوی یک بر یک بایرن با اف.ث‌کلن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

از این بابت متاسف هستیم چون می‌خواستیم برنده بازی باشیم. به خصوص که همیشه از ما تعریف می‌شود هیچ امتیازی را به خصوص در بازی‌های خانگی از دست نمی‌دهیم.

*پس چطور شد که این دفعه 3 امتیاز نگرفتید؟

در نیمه اول از نظر هجومی،‌خوب کار کردیم. اما نیمه دوم کار رها شد.در پایان هم می‌توانیم خوشحال باشیم که 2 بر یک شکست نخوردیم.

*این نتیجه از اوضاع کلی و کنونی بایرن چه نکته‌ای را مشخص می‌کند؟

این نکته که خیلی‌ کارها است که باید برای بهبود اوضاع انجام دهیم.

*در چه زمینه‌هایی؟

فرقی نمی‌کند در امور دفاعی و هجومی. در این دو بخش باید یکسری تغییرات ایجادکنیم که بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. همه دیدند بایرن در جایی که باید باشد، اکنون نیست.

*شما روی نیمکت نشستید. برخلاف باخت یک بر صفر چهارشنبه هفته گذشته از اتلتیکومادرید، 7 تغییر در ترکیب اصلی تیم صورت گرفت.این همه جابجایی در چنین مقطع زمانی لزومی دارد؟

در گذشته هم فکر می‌کردم این کار مهم است. خود من 4 روز تمام مریض بودم و در منزل استراحت می‌کردم.در یک و نیم جلسه تمرینی حضور داشتم. در یک زمانی توان به پایان می‌رسد.قبل از بازی با روستوف هم گفتم که وقتی بازیکن در سن و سالی مثل من است، گاهی داشتن یک فرصت استراحت،‌چیز بدی نیست. به هر حال سیستم چرخشی در روزگار ما هست،‌به خصوص در تیم‌های پربازیکن  مثل ما که اعمال می‌شود.

*به نظر می‌رسد تازگی‌ها در پاسکاری بی‌نظمی‌های بوجود آمده است. به همین خاطر آیا می‌توان گفت ساختار روشن بازی تیم با استفاده از پاس‌کاری و بازی در جا تیم در حالت رو به جلو، کمی لطمه دیده؟

لازم نیست اکنون به سیستم و چیزهای دیگر خیلی ریز نگاه کنیم. بلکه باید دومرتبه به این نقطه برسیم که بازی رو به جلو را کارکنیم  و از آغاز حریف را در تنگنا قراردهیم. این کار را در سال‌های اخیر به طرزی خیره‌کننده انجام داده‌ایم. باید در نظر داشت که همه چیز با حضور یک مربی جدید، فوری به صورت عالی نمایان نمی‌شود. از این جهت ما در حال گذر در جریانی طبیعی هستیم. هر چند که بعد از اتمام وقفه بازی‌های ملی، بازی‌های بسیار مهمی از راه می‌رسند که باید حتما شرایط بهتری داشته باشیم.

*در جنگ بر سرقهرمانی، آیا در بوندس‌لیگا می‌توان انتظار رقابت بیشتر همراه با بایرن را داشت؟

این موضوع به ما مربوط نمی‌شود. بلکه ربط به حریفان ما دارد. وقتی آنها بتوانند مثل بورسیادورتموند قدرت‌شان را حفظ کنند، در پایان رقابت بیشتری هم ایجاد می‌شود. البته ما هم این حس را نداشتیم که یکه‌تاز هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy9xj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری نگران از وضعیت خط دفاعی تیمش