تاریخ انتشار: 1395/07/14 21:07
گزارش:
کد خبر: 257450

تاریخ رای به درخشش بارسا در فصل جاری می دهد

آخرین باری که بارسلونا چنین شروع ضعیفی در لالیگا داشت، فرانک رایکارد همچنان هدایت این تیم را بر عهده داشت و مسی هنوز بازیکنی کم نام و نشان بود.
تاریخ رای به درخشش بارسا در فصل جاری می دهد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، شکست در برابر سلتاویگو در ورزشگاه بدیمن بالائیدوس، بدان معنا بود که بارسلونا از ابتدای فصل جاری هشت امتیاز از دست داده است و تنها موفق به کسب 13 امتیاز شده است که این آمار، از فصل 2006-2005 تاکنون بی سابقه بوده است.

در آن فصل، بارسلونا در این مقطع تنها 10 امتیاز کسب کرده بود اما نکته امیدوار کننده برای هواداران بارسلونا و لوییس انریکه این است که در آن سال، بلوگرانا موفق به فتح لیگ قهرمانان و لالیگا شد. اما نکته نگران کننده این است که دفاع بارسلونای این فصل نسبت به آن مقطع عملکرد بسیار ضعیف تری دارد و تا به حال 10 گل بیشتر دریافت کرده است.

 

S4cqBhSkrrTW

 

شاید این موضوع، هواداران بارسلونا را خیلی نگران کند زیرا این تیم در 9 دیدار این فصل موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده است و آخرین بازی که چنین اتفاقی رخ داده بود، به شروع فاجعه بار لورنزو سرافرر، در سال 2000 باز می گردد که بارسلونا در آن مقطع 13 گل در 7 بازی دریافت کرده بود. در انتهای آن فصل، بلوگرانا توفیقی در کسب هیچ کدام از جام های ممکن نیافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nvrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راز شادی گل لیونل مسی + عکس