تاریخ انتشار: 1395/07/14 23:34
بوفون: نبود کاسیاس در تیم ملی اسپانیا، هشداری به من است
کد خبر: 257408

بوفون مشتاقانه به برد فکر می کند

سنگربان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا در آستانه بازی بزرگ تیمش حرف‌های جالبی زد.
بوفون مشتاقانه به برد فکر می کند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، سنگربان تیم ملی ایتالیا با اشتیاق از بازی بزرگ پیش‌روی تیمش حرف زد.

 جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا مشتاقانه از هم‌تیمی‌هایش خواست با قدرت در بازی بزرگ فردا شب مقدماتی جام‌جهانی 2018 مقابل اسپانیا صف‌آرایی کنند.

او صحبت‌هایش را این‌گونه شروع کرد: خاطره بازی ما با اسپانیا در یورو 2016 هنوز از ذهنم پاک نشده و هرگاه به آن بازی فکر می‌کنم ترشح آدرنالین من چند برابر می‌شود.باید مانند همان رقابت به هر قیمتی به دنبال پیروزی باشیم. اگر با تمام قلب و روحمان بنجگیم، قطعا به برتری می‌رسیم. یک سال و نیم به شروع جام‌جهانی مانده و باید با ارائه بهترین بازی‌های ممکن نشان دهیم این تورنمنت چقدر برایمان اهمیت دارد.بازی با اسپانیا نبرد مرگ و زندگی نیست اما برتری در آن، کار ما در ادامه راه را آسان می‌کند.

بوفون درباره عدم حضور کاسیاس، دوست قدیمی‌اش در ترکیب اسپانیا اظهار داشت: این اتفاق غم‌انگیز است و شاید نشانه‌ای برای رخ دادن اتفاقی مشابه برای من باشد! ما به پایان دوران حرفه‌ای خود رسیده‌ایم و حالا دوست دارم همه چیز را خیلی خوب به اتمام برسانم. سعی می‌کنم تا حد توان بمانم و از حرفه مورد علاقه‌ام لذت ببرم. تمرکز من روی رقم زدن بهترین‌ها برای تیمم است.تنها راه خوشحال ماندن، باقی نگذاشتن حتی یک روزنه برای افسوس خوردن است.

 او درباره احتمال بازی کردن هم‌تیمی سابقش، آلوارو موراتا برای تیم ملی اسپانیا اضافه کرد: خوشحال می‌شوم او بازی نکند چون در طول سال‌ها نشان داده مرد بازی‌های بزرگ است اما حتی اگر نباشد هم جای او با یک مهاجم بزرگ جهانی دیگر پر می‌شود.کاستا در پاریس غایب بود و کیلینی هم فردا در ترکیب نیست اما هر تیم 10 بازیکن دیگر دارد. بازیکنان بزرگ غیرقابل جایگزینی داریم که در لحظات کلیدی به داد ما می‌رسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eb5lp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قیمت 170 میلیون یورو تمرکز من را بهم نمی زند/ رابطه فوق العاده ای با بوفون دارم