تاریخ انتشار: 1395/07/17 17:09
کد خبر: 256905

آقای رکورد شکن/ رونالدو این بار در تیم ملی پرتغال

کریستیانو رونالدو از رکوردشکنی خسته نمی شود و تقریبا در هر فصل باید منتظر ثبت رکوردهایی جدید از سوی فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید باشیم.
آقای رکورد شکن/ رونالدو این بار در تیم ملی پرتغال

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، رونالدو که به دلیل مصدومیت در فینال یورو 2016 بازی ها و تمرینات پیش فصل رئال را از دست داده بود، اولین بازی خود پس از مصدومیت را در هفته سوم لالیگا برابر اوساسونا انجام داد و خیلی زود نیز موفق به زدن اولین گل بازی شد.

رونالدو البته در ادامه، روندی پرفراز و نشیب را طی کرده و بسیاری معتقدند که او هنوز به روزهای اوجش بازنگشته است.

کریستیانو اما شب گذشته در بازی پرتغال و آندورا در ورزشگاه اویرو عقده گشایی کرد و در برتری 6-0 تیمش، زننده 4 گل بود تا به همه نشان دهد که رونالدوی واقعی در حال بازگشت است. فوق ستاره در این بازی موفق به ثبت 3 رکورد جدید نیز شد.

گل اول رونالدو، ثانیه 73 بازی به ثمر رسید و دومین گلش نیز 190 ثانیه بعد؛ بدین ترتیب رونالدو موفق شد سریع ترین دبل تاریخ رقابت های جام جهانی چه در فاز مقدماتی و چه در مرحله نهایی را به نام خود ثبت کند.

پیش از این رکورد در اختیار انزو شیفو، ستاره سابق تیم ملی بلژیک بود که سال 1993 در بازی برابر قبرس به ثبت رسیده بود. گل اول شیفو در ثانیه 92 بازی و گل دوم او نیز در ثانیه 298 باز به ثمر رسید. در حال حاضر رکورد سوم در این لیست، در اختیار کیث نیلسون از نیوزلند است که سال 1977 در مقابل تایوان به ثبت رسید.

 

رونالدو همچنین توانست اولین 4 گله خود برای تیم ملی کشورش را به ثمر برساند. او البته با پیراهن رئال چندین بار موفق به انجام این مهم شده است. بدین ترتیب رونالدو با رکورد نونو گومش برابری کرد. گومش پیش از رونالدو تنها بازیکنی بود که با پیراهن پرتغال در یک بازی 4 گل به ثمر رسانده بود و جالب اینکه او نیز برابر آندورا موفق به این کار شده بود.

 

رونالدو پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:" می‌دانستیم که گل اول مقابل تیمی که 11 بازیکنش را پشت توپ قرار می‌دهد اهمیت بسیاری خواهد داشت. می‌دانم که مهم هستم، مثل دیگر بازیکنان.

همیشه تمام تلاشم را برای تیم ملی انجام داده ام. احساس مفید بودن می‌کنم و خوشحالم که پس از مصدومیت در یورو به میادین برگشته ام. 8 بازی دیگر باقی مانده و می‌خواهیم با کسب پیروزی در هر 8 بازی به جام جهانی صعود کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7o6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو جایزه اش را به چه کسی تقدیم کرد؟