تاریخ انتشار: 1395/04/24 16:32
کد خبر: 273911

دی بیازی: اگر سرمربی تیم ملی انگلیس شوم می‌توانم نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کنم.

جیانی دی‌بیازی 60 ساله، سرمربی تیم ملی آلبانی ادعا کرد که اگر به او فرصت هدایت سه‌شیر داده شود می‌تواند با این تیم نتایج خوبی بگیرد.
دی بیازی: اگر سرمربی تیم ملی انگلیس شوم می‌توانم نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کنم.

به گزارش فرتاک ورزشی، جیانی دی‌بیازی 60 ساله که تیمش در مرحله گروهی یورو 2016 حذف شد، خودش را جزو گزینه‌های شایسته برای سرمربیگری در تیم ملی انگلیس و جانشینی هاجسونی می‌داند که پس از جام ملت‌های اروپا از این تیم استعفا کرد.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که سم آلاردایس، سرمربی ساندرلند اصلی‌ترین گزینه هدایت سه‌شیر است، اما دی‌بیازی هنوز امیدوار است که به او فرصتی برای هدایت تیم ملی انگلیس داده شود.

او که تیم ملی آلبانی را برای اولین بار در تاریخش به یک تورنمنت مهم رساند، به نشریه سان گفت: من افتخار می‌کنم که نامم در کنار گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی انگلیس قرار گرفته است. فوتبالیست‌ها هر کدام استعداد و توانایی‌های دارند که باید آنها را به شیوه‌ای مناسب کشف کرد.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی آلبانی افزود: من با کار به‌عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس، فرصتی بی‌نظیر به‌دست خواهم آورد که نمی‌توان آن را انکار کرد. من اطمینان دارم و این را در کمال تواضع می‌گویم که اگر سرمربی تیم ملی انگلیس شوم می‌توانم با این تیم نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کنم.

دی‌بیازی که اکثر دوران مربیگری‌اش صرف هدایت باشگاه‌های ایتالیایی شده است، سال 2011 پس از اخراج شدنش از اودینزه هدایت آلبانی را برعهده گرفت، اما تیمش در مرحله گروهی یورو 2016 حذف شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaa5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرگوسن:  در نسل کنونی کریستیانو بهترین بازیکن است.