تاریخ انتشار: 1395/07/20 00:43
کد خبر: 256424

فرانسه با گل پوگبا در خانه، هلند را شکست داد

تیم ملی فرانسه در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، در خانه هلند با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.
 فرانسه  با گل پوگبا در خانه، هلند  را شکست داد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در این دیدار هر تیم در یک نیمه از بازی تیم برتر میدان بود اما در نهایت این خروس ها بودند که با گل تماشایی پل پوگبا به پیروزی رسیدند.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما بعد از سپری کردن دقایق ابتدایی، این فرانسوی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 13 می توانستند به گل برسند اما ضربه کوین گامیرو را استکلنبرگ مهار کرد.

 

برتری تیم میهمان ادامه داشت و بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 30 و روی یک غافلگیری، به گل رسیدند. اشتباه مدافع هلند، توپ را در میانه زمین این تیم به پوگبا رساند و او هم با یک شوت تماشایی از فاصله 30 متری، استلکنبرگ را مغلوب کرد.

بعد از این گل هم برتری فرانسوی ها ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی نیمه اول این تیم یک موقعیت گلزنی دیگر هم داشت اما در نهایت در نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هلندی ها بهتری آغاز کردند؛ هرچند این فرانسه بود که می توانست روی همکاری پوگبا و گامیرو به گل دوم برسد اما حضور به موقع استکلنبرگ، مانع از گلزنی خروس ها شد.

 

هر چه از دقایق بازی سپری می شد، فشار هلند افزایش پیدا می کرد و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما واکنش های خوب لوریس، مانع از رسیدن آنها به گل می شد؛ از جمله در ثانیه های پایانی که دروازه بان باتجربه فرانسه با عکس العملی دیدنی، ضربه ممفیس دیپای را دفع کرد. در نهایت بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید تا شاگردان دشان به سه امتیاز شیرین این دیدار خارج از خانه برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lpdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امشب سد ایسلند می شکند؟ +عکس