تاریخ انتشار: 1395/07/20 16:23
در مصاحبه با خبرنگاران
کد خبر: 256328

گریزمان: PSG در برنامه هایم جایی ندارد

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو، تابستان امسال با وجود پیشنهادات زیادی که داشت، تصمیم به تمدید قرارداد با باشگاه مادریدی گرفت.
گریزمان: PSG در برنامه هایم جایی ندارد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پاری سن ژرمن همواره یکی از باشگاه هایی بوده که به جذب گریزمان علاه نشان داده و حاضر است مبالغی نجومی برای جذب وی پرداخت کند اما گریزمان در مصاحبه جدید خود هرگونه تمایلش برای پیوستن به این باشگاه را رد کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" آینده را نمی‌دانم چون هر اتفاقی می‌تواند در آن رخ بدهد اما در حال حاضر پاری سن ژرمن جایی در برنامه‌هایم ندارد. شاید یک روز چنین انتقالی انجام شود اما تیم فعلی من اتلتیکومادرید است و تمام تمرکزم روی کسب عناوین قهرمانی با اتلتیکوست.  

می‌دانم که PSG به جذب من خیلی علاقه داشت. آنها باشگاهی بزرگ هستند که مشتاقند بیشتر از این‌ها پیشرفت کنند. با این حال به ایجنتم گفتم که نمی‌خواهم هیچ‌ چیزی درباره این پیشنهاد بشنوم. تازه به اردوی تیم ملی رسیده بودم و دوست نداشتم در یورو تمرکزم روی چیزی جز تیم ملی باشد.

حالا هم از بازی در اتلتیکومادرید بسیار خوشحالم و هنوز چیزهای زیادی می‌توانم از سیمئونه یاد بگیرم. آینده من تنها در صورت جدایی او از اتلتیکو در ابهام خواهد بود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39prwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گریزمان: فقط به یک دلیل از اتلتیکو جدا میشوم