تاریخ انتشار: 1395/07/20 23:27
کد خبر: 256236

خبری عجیب درباره مدافع ملی‌پوش که با سند تکذیب شد

تیم ملی فوتبال اسپانیا در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، در حالی در خانه آلبانی به پیروزی 2 بر صفر رسید که موضوعی جلب توجه کرد.

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال اسپانیا  در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، در حالی در خانه آلبانی به پیروزی 2 بر صفر رسید که موضوعی جلب توجه کرد. جرارد پیکه که پدربزرگش پیش از این مدیران باشگاه بارسلونا بوده و تعصب خاصی روی کاتالان بودنش دارد، در این بازی با پیراهنی به میدان رفت که بر خلاف بازیکنان دیگر، سرآستین‌هایش مزین به پرچم اسپانیا نبود و همین این شایعه را به وجود آورد که او از روی عمد و به خاطر تعصبی که به منطقه کاتالان دارد، این قسمت از پیراهنش را بریده است.

 

سایت روزنامه اسپانیایی «مارکا» اما با انتشار تصاویری این شایعه را رد کرد. در حالی که خود این رسانه هم در ابتدا مرتکب اشتباه شده بود، مدعی شد پیراهنی که پیکه برای این بازی قرار بود به تن کند، آستین بلند بوده و روی سرآستین‌های آن هم پرچم اسپانیا نبوده است، اما او آستین‌های این پیراهن را بریده تا راحت‌تر بازی کند.

 

خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا هم در دفاع از مدافعش گفت: ماجرایی که برای پیراهن پیکه درست کرده‌اند،خنده‌دار است. تعهد جرارد نسبت به تیم ملی اثبات شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lm6e6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رکورد شکست تیم ملی مقابل ازبکستان شکسته می شود؟