تاریخ انتشار: 1395/07/21 00:45
کد خبر: 256222

آلمان در دیدار خانگی از سد ایرلند شمالی گذشت

تیم ملی آلمان در سومین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، موفق شد با نتیجه 2-0 ایرلند شمالی را شکست بدهد.
آلمان در دیدار خانگی از سد ایرلند شمالی گذشت

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، شاگردان یواخیم لوو در همان 20 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه حریف را باز کردند و در نهایت توانستند با همان دوگل، به سه امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کنند.

 

ژرمن ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، چند بار دروازه حریف را تهدید کردند تا اینکه سرانجام در دقیقه 13 توانستند به گل برسند. روی یک حرکت هماهنگ بود که پاس توماس مولر به یولیان دراکسلر رسید و او هم با ضربه ای دقیق، دروازه مک گاورن را باز کرد.

 

فشار حملات آلمان بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 17، سامی خدیرا برتری تیمش را دو برابر کرد. روی یک ارسال به دهانه دروازه ایرلند شمالی، متس هوملس توپ را با ضربه سر به تیر دوم و جایی که خدیرا حضور داشت، رساند و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

kbOzBG9BwtW5

 

بعد از این گل برای دقایقی تیم میهمان توپ  و میدان را در اختیار گرفت اما این شرایط خیلی به طول نینجامید و بار دیگر آلمانی ها بر بازی مسلط شدند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول تیم میزبان می توانست بر تعداد گل هایش اضافه کند اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم آلمانی ها بهتر آغاز کردند و ماریو گوتزه می توانست خیلی زود گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه سر او، روی ارسال بواتنگ را مدافع حریف دفع کرد.

 

دقایقی بعد نوبت کیمیچ بود که روی دروازه ایرلند شمالی خطرساز شود اما این بار هم دخالت بازیکنان میهمان، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

در ادامه و در دقایق پایانی، ضرباهنگ بازی افت زیادی داشت و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و به این ترتیب بازی با همان نتیجه 2-0  به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy75e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لو: پیش از آغاز بازی به پیروزی رسیدیم