تاریخ انتشار: 1395/07/21 23:10
گزارش:
کد خبر: 256086

بارسلونا فاتح اولین ال کلاسیکوی فصل!

علیرغم قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان فصل گذشته، بارسلونا از نظر مالی شرایط بهتری داشته و قصد دارد این اتفاق را در سال جاری نیز تکرار کند.
بارسلونا فاتح اولین ال کلاسیکوی فصل!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، به نظر می رسد قبل از شروع اولین ال کلاسیکو فصل جاری در تاریخ 3 دسامبر (13 آذر)، بارسلونا با یک گل از حریف خود پیش افتاده است و از نظر مالی، شرایط بهتری از جدی ترین مانع خود برای تکرار عنوان قهرمانی لالیگا دارد.

 

با توجه به اخبار منتشر شده از سوی ریاست باشگاه بارسلونا، این تیم در فصل پیش 679 میلیون یورو به درآمد خود افزوده است که نسبت به 633 میلیون یورو در سال قبل، 7.2 درصد پیشرفت داشته است. بارسلونا فصل گذشته فاتح لالیگا و کوپادل ری شد.

2u5I5ZwcW22C

 

از آن سو، رئال مادرید 581 میلیون یورو درآمد داشته که در مقایسه با 620 میلیون یورو سال قبل، 6.7 درصد پسرفت داشته است. کهکشانی ها سال گذشته موفق شدند برای یازدهین بار برنده لیگ قهرمانان شوند.

 

در فصل جاری، شواهد حاکی از درآمد 695 میلیون یورویی بارسا و 620 میلیون یورویی رئال مادرید که اگر به حقیقت بپیوندد، باز هم بلوگرانا را از رقیب سنتی خود پیش خواهد انداخت.

quy3lbrVTu79

این ارقام توسط شرکت معتبر دلایت تایید شده است و برای اولین بار، بارسلونا موفق شده است صدرات 11 ساله مادریدی ها را به زیر بکشد و در صدر این رده بندی قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3no8gx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تاریخ و ساعت برگزاری اولین ال کلاسیکو این فصل لالیگا  /همه چیز به نغع چینی ها!