تاریخ انتشار: 1395/07/23 21:15
کد خبر: 255687

اظهار نظر جالب انریکه درباره پیکه

سرمربی بارسلونا معتقد است که مدافعش می‌تواند پس از بازنشستگی سرمربی یا رییس این باشگاه شود.
به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، به نقل از آس، بارسلونا شنبه (فردا) از هفته هشتم لالیگا اسپانیا برابر دپورتیوو لاکرونیا قرار می‌گیرد. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: وقفه به خاطر دیدارهای ملی بر بازی‌های باشگاهی تاثیرگذار است. باید خیلی مراقب باشیم چون دپورتیوو خیلی خوب دفاع می کند و می داند که چگونه بازی کند. بازی خوبی برای سنجیدن خودمان است.
 
جرارد پیکه دیروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با شبکه ۳ اسپانیا اعلام کرد که دوست دارد پس از بازنشستگی رییس باشگاه بارسلونا شود. سرمربی آبی‌اناری‌ها در این باره اظهار کرد: دیروز تلویزیون تماشا نکردم. حرف زیادی برای گفتن ندارم. او خیلی واضح در این رابطه صحبت کرد چون توانایی انجام کاری که عنوان کرد را دارد. من عادت دارم اطلاعات زیادی دریافت کنم. پیکه می‌تواند در بارسا هر کاری را انجام دهد. اکنون بازیکن است که این سرگرم کننده‌تر است. سپس می‌تواند سرمربی یا رییس باشگاه شود چون او یک کاتالانی اصیل و برای این کار آماده است.
انریکه در ادامه درباره خداحافظی پیکه پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: پیکه در این باره همه چیز را به خوبی توضیح داده است. هنوز دو سال به این تاریخ مانده است. نباید به برخی از مردم که اخبار بی ارزش را بازگو می کنند اهمیت زیادی داد. تا سال ۲۰۱۸ ممکن است هر اتفاقی بیفتد.
 
سرمربی اسپانیایی در پایان در مورد لوییس سوارس اظهار کرد: او آماده است و درباره خستگی‌اش چیزی به من نگفته است. بازیکنانی که سفرهای طولانی دارند مدت زمان کمی برای ریکاوری دارند. با این حال سوارس آماده بازی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opd6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درآمدی بر بازی امروز سیتی زن ها/ پپ غول آخر جزیره