تاریخ انتشار: 1395/07/25 20:32
کد خبر: 255253

بارسلونا، پادشاه پیروزی‌های پرگل

آمار ثبت‌شده در سه فصل اخیر نشان از قدرت هجومی فوق العاده کاتالان‌ها می‌دهد.
بارسلونا، پادشاه پیروزی‌های پرگل

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، بارسلونا روز گذشته موفق شد با نتیجه قاطع 4 -0 میهمانش دپورتیوو لاکرونیا را با شکست بدرقه کند. نتیجه‌ای که بار دیگر قدرت هجومی فوق العاده کاتالان‌ها را نشان داد و البته این تیم را به عنوان پادشاه پیروزی‌های پرگل پنج لیگ معتبر اروپایی در سه فصل اخیر معرفی کرد.

به گزارش mundodeportivo، مطابق آماری که وب‌سایت معتبر ESPN ارائه کرده، در سه فصل اخیر بارسلونا در 22 بازی موفق به زدن 5 گل و در 11 دیدار شش گل و یا بیشتر شده است. آماری که کاتالان‌ها را در تعداد بردهای پرگل به عنوان بهترین تیم اروپا معرفی می‌کند. پس از بارسا نوبت به رئال مادرید می‌رسد. کهکشانی‌ها در 17 بازی پنج گل زده اند و 8 دیدار هم موفق به زدن 6 گل و یا بیشتر شده‌اند. رتبه‌های بعدی نیز به ترتیب متعلق به پاریسن ژرمن، بایرن مونیخ و المپیک لیون است.

اما قدرت هجومی فوق العاده آبی‌اناری‌ها را به وضوح می‌توان در همین فصل هم مشاهده کرد. جایی که آن‌ها با 26 گل زده در هشت هفته سپری‌شده از لالیگا و زدن 9 گل در دو دیدار لیگ قهرمانان اروپا در هر دو رقابت، بهترین تیم اروپا از لحاظ تعدا گل‌های زده‌شده محسوب می‌شوند. در رتبه‌بندی پنج لیگ معتبر اروپایی پس از کاتالان‌ها تیم‌های موناکو با 23، رئال مادرید با 22 و اتلتیکومادرید با 21 گل قرار دارند. در چمپیونزلیگ نیز تیم‌های دورتموند با 8 و منچسترسیتی با 7 گل‌زده پشت سر بارسا قرار دارند. 

بارسلونا چهارشنبه همین هفته در دیداری فوق العاده حساس مقابل منچسترسیتی قرار می‌گیرد. دیداری که با توجه به آمار فوق، باید بازی پرگل و جذابی از آب دربیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a79dg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




بارسلونا فاتح اولین ال کلاسیکوی فصل!