تاریخ انتشار: 1395/07/26 23:11
کد خبر: 255010

لجبازی انریکه در بارسلونا

با جدایی دنی‌آلوز از بارسا انتظار می‌رفت فرصت بازی در پست دفاع راست به الکس ویدال برسد اما چنین نشد.
لجبازی انریکه در بارسلونا

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، فصل قبل وقتی الکس ویدال به بارسا آمد آبی اناری ها از جانشینی مطمئن برای دنی آلوز برزیلی خیالشان راحت شد اما با جدایی آلوز در ابتدای این فصل و پیوستنش به یوونتوس همچنان جایی برای ویدال در ترکیب بارسا نیست.

 لوییز انریکه سرمربی آبی اناری ها از همان فصل گذشته هم به استفاده از سرجی روبرتو هافبک جوان تیمش در پست دفاع راست علاقه نشان داده بود و امسال به نظر می آید که گزینه اصلی او برای بازی در سمت راست خط دفاعی همین سرجی روبرتو است.

اما نکته این جاست که چرا با توجه به مصدومیت سرجی روبرتو و غیبتش در بازی با دپورتیوولاکرونیا بازهم مربی پرافتخار کاتالان ها از ویدال استفاده نکرد؟

انریکه حاضر شد در این بازی از ماسکرانو در پست غیر تخصصی اش یعنی دفاع راست استفاده کند ولی به ویدال میدان ندهد.اتفاقی که در بازی با لگانس هم رخ داد.به نظر می آید ریشه عدم اعتقاد انریکه به ویدال به فصل قبل برمی گردد زمانی که ویدال بدون توجه به نظم موجود در بارسلونا به موقع بر سر تمرینات حاضر نمی شد و در حین تمرین انگیزه و تحرک کافی و لازم را نداشت که با انتقاد کادرفنی بارسا هم مواجه شد و پس از آن دیگر نتوانست در میان مردان کلیدی و مورد اعتماد انریکه جایی داشته باشد.

حال با توجه به بازی بزرگی که بارسلونا چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچسترسیتی پیش رو دارد،باید دید آقای انریکه باتوجه به غیبت احتمالی روبرتو به دلیل مصدومیت،باز هم از ماسکرانو یا بازیکنی دیگر در پست غیر تخصصی استفاده خواهد کرد یا بالاخره به الکس ویدال فرصت بازی می رسد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkl8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید کارشناس بین اسپورت از نیمار